×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، به دنبال بازرسی دو ماهه سازمان بازرسی استان همدان و ارائه گزارش مبنی بر سلامت اداری، دکتر علیرضا صفری مدیر درمان استان طی نشستی با تعدادی از کارکنان دفتر اسناد پزشکی از طریق ویدئو کنفرانس اظهار داشت: نقطه مقابل فساد اداری موضوع سلامت اداری است. یعنی نظام اداری با رعایت اصول و مقررات اداری حاکم و با توجه به نظم اداری از قبل طراحی شده، وظایف خود را به خوبی و برای نیل به بهره وری سازمانی اجرا می کند.

دکتر صفری در ادامه ضمن قدردانی از کلیه کارکنان مدیریت درمان استان همدان اظهار کرد: سلامت اداری یکی از خواسته ها و آرزوهای دیرینه جوامع مختلف بوده بطوری که نظام اداری یک ابزار توزیع عادلانه خدمت به عموم مردم است.

وی در ادامه افزود: سلامت اداری به وضعی فراتر از اثر بخشی کوتاه مدت سازمان اشاره دارد. سلامت نظام اداری مجموعه ای است ازخصایص نسبتاً پایدار که انطباق با شرایط محیط، روحیه بالای نیروی کار، کفایت برای حل مشکلات، سرعت عمل و … را به همراه دارد و نحوه عملکرد کارکنان این استان در ارزیابی سازمان بازرسی موجبات سربلندی شد.

دکتر صفری به اهمیت بالای انسجام درونی در سلامت اداری اشاره کرد و اظهار داشت: به طور کلی سلامت نظام اداری بر انجام کار اثر بخش تاکید دارد و سلامت اداری خواه و ناخواه ریشه در  عامل انسجام درونی نظام اداری دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان شناخت فساد اداری را مقدمه سلامت اداری دانست و اظهار کرد: فساد اداری همواره مترادف بوده است با مقوله موسوم به سلامت اداری و این دو مانند دو کفه یک ترازو عمل می‌کنند که هر چقدر از یکی کاسته شود بر دیگری افزوده می‌شود فساد اداری ارتباط و پیوستگی زیادی با سلامت اداری دارد، برای اینکه به سلامت اداری برسیم لازم است پدیده فساد اداری را به طور کامل بشناسیم تا بتوانیم به مبارزه با آن بپردازیم و موجبات سلامت را فراهم آوریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.