×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ هم‌زمان با شدت گرفتن مجدد بیماری کرونا در کشور و پیرو ابلاغیه بانک مرکزی ج.ا.ا در راستای مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا، سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و داخلی از طریق اپلیکیشن همراه نوین، اینترنت بانک و تمامی دستگاه‌های خودپرداز بانک اقتصادنوین تا مبلغ ۶۰ میلیون ریال در روز افزایش یافت. علاوه بر این تمام کارت‌های نقدی این بانک که تاریخ انقضای آن‌ها از خرداد تا مردادماه ۱۳۹۹ است به مدت یک سال تمدید شد. بدیهی است انجام تراکنش‌های نیازمند به درج تاریخ انقضا؛ با وارد کردن تاریخ جدید امکان‌پذیر است.
گفتنی است مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک مانند اینترنت بانک، اینترنت بانک همراه، سامانه همراه نوین، اپلیکیشن رمز ساز ارس و… بسیاری از فعالیت‌های مورد درخواست خود را بدون نیاز به حضور در شعبه دریافت کنند.
علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱ در تمام ایام هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند هستند.
لازم به ذکر است رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی اعلام‌شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در هنگام مراجعه به شعب بانک اقتصادنوین الزامی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.