×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سفر رییس هیات مدیره پست بانک ایران به استان آذربایجان غربی

سیداصغر جلیلی‌نیا رییس هیات مدیره و سیدحسین ابطحی رییس اداره کل بانکداری خرد و امور باجه‌های پست بانک ایران صبح امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، به منظور افتتاح فاز یک ساختمان جدید مدیریت شعب استان آذربایجان غربی(شعبه نبوت) و افتتاح باجه بانکی روستای موانا به این استان سفر کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، در این سفر جلیلی‌نیا از طرح تسهیلاتی شرکت تولیدی پودر عسل میرنجمی بازدید نمود.
بنابر این گزارش: در ادامه سفر رییس هیات مدیره به استان آذربایجان غربی، باجه پست بانک روستای موانا از توابع شهرستان ارومیه با حضور سیداصغرجلیلی‌نیا رییس هیات مدیره، سید حسین ابطحی رییس اداره کل بانکداری خرد و امور باجه ها، سعید ملازاده مدیر شعب استان آذر‌بایجان غربی و جمعی از مسئولین محلی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
در این مراسم، جلیلی‌نیا در بخشی از سخنان خود به تاریخچه فعالیت، ماموریت‌ها، نقش و رسالت پست بانک ایران در رونق کسب و کار در اقصی نقاط کشور، ایجاد اشتغال پایدار، کاهش هزینه‌های ملی، توسعه خدمات بانکی از طریق باجه‌های بانکی روستایی پرداخت.
گفتنی است: حضور در جلسه شورای اداری مدیریت شعب پست بانک استان آذربایجان غربی از دیگر برنامه‌های جلیلی‌نیا و ابطحی در سفر به این استان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.