×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، حسین مدرس خیابانی روز پنجشنبه در ایرانشهر استان سیستان‌وبلوچستان در مراسم افتتاح طرح‌های صنعتی و زیربنایی گفت: دولت تدبیر و امید برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه محور شرق به‌ویژه سیستان‌وبلوچستان در دستور کار دارد که توسعه سواحل مکران با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب یکی از این طرح‌های بزرگ است.

وی در مراسم افتتاح بخش ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان که توسط رییس جمهوری از طریق ویدئوکنفرانس انجام شد اظهار کرد:  از سال قبل عزم جدی برای راه‌اندازی بندر چابهار از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و به دستور رییس جمهوری شکل گرفت.

مدرس خیابانی با بیان اینکه میزان پهلوگیری کشتی‌ها در بندرچابهار به ۲ برابر رسیده افزود: بیش‌از ۱۰۰ هزار تن کالا در این سه ماهه نخست امسال تخلیه شده که برابر کل میزان تخلیه پارسال بوده است.

مدرس خیابانی با بیان اینکه امروز همزمان ۲۰۰ هزار تن ظرفیت انبارهای طریق القدس چابهار افتتاح می‌شود، افزود: همچنین طرح ایجاد مخازن روغن در بندر چابهار آغاز می‌شود.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بندر چابهار با راه‌اندازی راه آهن چابهار – زاهدان به عنوان سومین بندر لجستیکی و مهم تجاری کشور محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش امروز پنجشنبه، ۱۹ تیرماه طرح‌های ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در چابهار به دستور رییس جمهور – به صورت ویدیو کنفرانس – و با حضور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و یزدان سیف، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران افتتاح شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.