×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سرمایه­‌گذاری مشترک ال‌جی و SM Entertainment برای تجربه نسل جدیدی از ورزش­‌های فیتنس در خانه

شرکت جدید با نام «Fitness Candy» و با هدف ارائه‌ی محتوا، خدمات و محصولات در قالب یک پلتفرم برای زندگی سالم‌تر و متناسب‌تر در خانه راه‌انداری شده است.

کیوسک خبر ـ ال‌جی الکترونیکس با سرمایه‌گذاری مشترک با SM Entertainment که یک شرکت پیشرو در زمینه سرگرمی در کره جنوبی است، شرکت Fitness Candy را راه اندازی کرده‌اند. سرمایه­گذاری مشترکی که قرار است F.U.N  – مخفف کلمه‌های انگلیسی First (اولین)، Unique (خاص) و New (جدید) – را به کاربر ارائه دهد و تجربیات فیتنس خانگی که به سرعت در حال رشد است را به شکلی نوین برای کاربر رقم بزند. ال جی و SM به ترتیب ۵۱ و ۴۹ درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارند.

در مراسم رسمی معرفی «Fitness Candy»، که در سئول، کره جنوبی برگزار شد، هر دو شریک دیدگاه خود را برای ارائه تجربیات جدید و متفاوت فیتنس در خانه به اشتراک گذاشتند. LG و SM با ادغام تخصص خود در فناوری نوآورانه مصرف‌کننده و سرگرمی‌های پیشرفته، هدفشان ایجاد یک پلتفرم جامع و کامل است. که این امر به واسطه‌ی ارائه‌ی سرویس‌های محتوا، خدمات و محصولات مرتبط برای کمک به مردم به منظور رفع نیازهای سلامتی و تناسب اندام در خانه امکان‌پذیر می‌شود.

توسعه، اجرا و مدیریت پلتفرم‌های خدماتی Fitness Candy به عهده‌ی ال‌جی خواهد بود. ال­جی به عنوان یکی از پیشگامان جهان در زمینه‌ی نرم‌افزار و محصولات سخت‌افزاری کاربرپسند که دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده‌ها هستند، قرار است نسل جدیدی از دستگاه‌های فیتنس خانگی را با اولویت راحتی، سهولت استفاده و تجربیات مشتریان F.U.N طراحی کند. SM نیز که به دلیل داشتن قابلیت­های متنوع خود، طرفداران جهانی زیادی دارد، محتوایی در سطح جهانی را برای تشویق و به چالش کشیدن کاربران در تمام سطوح تناسب اندام ارائه خواهد داد.

‏Fitness Candy  با برنامه‌ریزی، تولید محتوا و دستگاه‌های مرتبط با فیتنس خانگی، از طریق یک اپلیکیشن دارای حق عضویت کار خواهد کرد. این برنامه که قرار است در ماه سپتامبر منتشر شود، برای نصب در انواع سیستم عامل‌ها و دستگاه‌های متنوع مثل گوشی‌های هوشمند و تلویزیون‌های هوشمند در دسترس خواهد بود و به ارائه‌ی خدمات تعاملی و شخصی‌سازی شده خواهد پرداخت که اطلاعات را از باندهای هوشمند، دوربین‌ها و دستگاه‌های ورزشی جمع‌آوری می‌کند.

Fitness Candy به ارائه‌ی محتوا در شش گروه مختلف می‌پردازد: تمرین قدرتی، تمرین تقویتی، تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) ، حرکات موزون، حرکات کششی و مدیتیشن. محتوای هر گروه به مدت ۱۰ تا ۴۰ دقیقه اجرا می‌شود و هر هفته نیز به‌روزرسانی می‌شود.

شرکت جدید «Fitness Candy» در همکاری مشترک با SM فقط به تناسب اندام در خانه محدود نمی­شود و روی تولید محتوا متمرکز است تا کاربران بتوانند به راحتی آن را تماشا کنند و از آن لذت ببرند. این شرکت با شعار «Beyond Fitness, Sweet Life»، قصد دارد محتوای ارزشمندی مانند ورزش، برنامه‌های متنوع و فیلم‌های مستند و همچنین محتوایی که به رژیم غذایی سالم، توانبخشی و کاهش استرس کمک می کند، تولید کند.

پلتفرم Fitness Candy کاربران را قادر می‌سازد تا به طیف گسترده‌ای از محتوای تعاملی تناسب اندام با افراد مشهور کره‌ای دسترسی داشته باشند. ورزشکاران مختلف کره جنوبی، از جمله ورزشکار سه گانه، هیو مین هو، لی دائهون دارنده مدال المپیک تکواندو، لی یو بین اسکیت باز سرعت کم و بازیکن سابق راگبی آندره جین کوکیلار، فعالانه در فرآیند تولید محتوا شرکت کردند و این امر کمک کرد تا شرکت، محتوای حرفه‌ای‌تر و سرگرم کننده‌تری برای کاربران تولید کند.

هدف این شرکت معرفی انواع دستگاه‌های جدید است که می‌تواند به این اپلیکیشن متصل شود و به کاربران این امکان را بدهد که از محتوا لذت بیشتری ببرند. یکی از آن‌ها دستگاهی است که می‌تواند به لطف گنجاندن دوربین هوش مصنوعی ال‌جی و پلتفرم اینترنت اشیاء، حرکات کاربران را شناسایی و ردیابی کند. با اتصال بی‌سیم به تلویزیون، این دستگاه امکان برقراری ارتباط دو طرفه را فراهم می‌کند و یک سیستم ایده‌آل را برای جلسات آموزش خصوصی آنلاین ورزش و شرکت در کلاس‌های تمرینی پخش زنده ایجاد می‌کند.

این شرکت با استفاده کامل از فناوری‌های نوآورانه ال‌جی مانند هوش مصنوعی، Big data، موتورها و نمایشگرها، قصد دارد محصولاتی مانند دستگاه‌های تقویت‌کننده عضلات، دوچرخه‌های داخلی و باندهای هوشمند را توسعه دهد.

ویلیام چو، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس در این رابطه گفت: «ما الگوی کسب‌وکار ال‌جی را از محوریت لوازم خانگی کارکردی به شرکتی مبتنی بر تجربه مشتری تبدیل خواهیم کرد که با تکیه بر راه‌کارهای زندگی هوشمند بتواند بهترین تجربه را برای کاربر رقم بزند.» او همچنین ادامه داد: « از طریق  Fitness Candy، فناوری نوآورانه ال‌جی و قابلیت‌های تولید محتوای SM در کنار هم می­شود به ایجاد راه‌کارهای متمایز زندگی هوشمند اندیشید که تجربه‌های کاملاً جدیدی را برای مشتری فراهم می‌کند».

لی سونگ سو، مدیرعامل SM Entertainment نیز در این رابطه گفت: «ترکیب فناوری نوآورانه ال‌جی، موسیقی، ورزش و دیگر محتواهای SM که راه را برای آینده کاربران هموار کرده است، فرصتی عالی برای این دو شرکت است تا به صنعت تناسب اندام و بهداشت جهانی کمک کنند».

Fitness Candy یک پروژه محتوای دیجیتال تناسب اندام است که فراتر از تجربیات ساده رژیم غذایی است و به کاربران امکان می‌دهد تا عادت‌های زندگی سالم را دوباره کشف کنند.

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.