×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
سد دفاعی اتلتیکومادرید مقابل طارمی

به گزارش کیوسک خبر، فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۲-۲۰۲۱ از دیروز (سه‌شنبه ۲۳ شهریور) با برگزاری ۸ دیدار شروع شد و چهارشنبه شب هفته اول خود را به پایان خواهد برد.
گروه A
منچسترسیتی- لایپزیگ
بروخه-  پاری سن ژرمن
همه نگاه ها در این گروه به تیم متمول سیتی و پاری سن ژرمن است و بعید است تیم آلمانی لایپزیگ و بروخه بتوانند مانع صعود این دو شوند. لایپزیگ نسبت به فصل قبل افت کرده است و نایب قهرمان فصل قبل که از برد برابر لسترسیتی روحیه گرفته است می خواهد این بار کار نکرده خودش در لیگ قهرمانان را به سرانجام برساند.
در طرف دیگر همگان منتظر اولین حضور ثابت لیونل مسی در ترکیب تیم پاریسی هستند تا بتواند در این دیدار گلزنی کند و پایش به گلزنی باز شود. پاریس امسال با خریدهایی که داشته است قطعا مدعی نخست قهرمانی محسوب می شود و همه نگاه ها به این تیم است.
گروه B
اتلتیکومادرید- پورتو
لیورپول-  میلان
و اما گروه مرگ. خیلی ها منتظر بازیهای این گروه هستند تا ببینند سرنوشت آن چه می شود. برای ما ایرانی ها نیز این گروه جذابیت زیادی دارد و آن هم حضور مهدی طارمی در ترکیب تیم پورتو است که در اولین گام باید برابر یکی از تیم های دفاعی جام قرار گیرد که خیلی سخت در خانه گل می خورد. زننده زیباترین گل فصل قبل لیگ قهرمانان منتظر کوچکترین فرصت است تا این تیم اسپانیایی را نیز به جمع تیم های قربانی خود اضافه کند.
در دیگر دیدار دو تیمی که کینه زیادی به هم دارند برابر هم قرا می گیرند. همه چیز از فینال استانبول شروع شد و آن اتفاقات عجیب و کامبک تاریخی لیورپول. حتی انتقام میلان در فینال ۲۰۰۷ لیگ قهرمانان نیز التیام بخش نبوده است و باید دید میلان بعد از سالها غیبت در لیگ قهرمانان چه عملکردی خواهد داشت.
گروه C
بشیکتاش- دورتموند
اسپورتینگ- آژاکس
یکی از گروه های متعادل لیگ قهرمانان این گروه است. ارلینگ هالند می تواند روند خوب گلزنی خود را که در ابتدای هفته با زدن دو گل به بایر لورکوزن نشان داد در دیدار برابر نماینده ترکیه ادامه دهد.
قهرمان لیگ های پرتغال و هلند هم مصاف جذابی برابر هم خواهند داشت.
گروه D
شریف تیراسپول- شاختار
اینتر- رئال مادرید
در نهایت کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید باید با یک تیم ایتالیایی در اولین گام روبرو شود و اینتر قهرمان فصل قبل را در پیش رو دارد که این هفته برابر سامپدوریا متوقف شد و نسبت به فصل قبل روملو لوکاکو را ندارد و آنتونیو کونته نیز این تیم را ترک کرده است.
رئال با هت تریک کریم بنزما در اوایل هفته روحیه گرفته است و باید دید بازگشت “کارلتو” بعد از مدتها با این تیم در لیگ قهرمانان چه نتیجه ای به همراه دارد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.