×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بورس تهران امروز در حالی با خبر استعفای عشقی رئیس سازمان بورس و حتی معرفی رئیس جدید روبرو بود که شورای عالی بورس طی جلسه ای به تمامی اخبارپیرامون این موضوع در بازار پایان و با استعفای مجید عشقی مخالفت کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، شاخص کل بورس به روند افزایشی خود ادامه داد ودر پایان معاملات با افزایش ۴هزارو ۴۴۱واحدی به رقم یک میلیون و ۴۰۹هزارو ۵۸واحد رسید . سایر شاخص های بازار نیز امروز روند رو به رشد را طی کردند به گونه ای که شاخص کل هموزن نیز با رشد هزار و ۶۸۶ واحدی در سطح ۴۰۴ هزار و ۵۴۱ واحدی ایستاد.

پیشران های بازار

در جریان معاملات امروز، شرکت های ایران خودرو ، توسعه معادن و فلزات ، سرمایه گذاری تامین اجتماعی ، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر مثبت ودر مقابل، تامین سرمایه نوین ، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، بورس کالای ایران ، پتروشیمی شیراز و بانک پارسیان بیشترین تاثیر منفی بر کاهش شاخص را داشتند.

وضعیت شاخص فرایورس

شاخص کل فرابورس هم با ۴۱ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۵۱۰واحد را ثبت کرد. دراین بازار شرکت های پلیمر آریاساسول، صنعتی مینو، مدیریت انرژی امید تابان‌پور، بهمن دیزل، تولید نیروی برق دماوند و حمل و نقل گوهر ترابر سیرجان بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

ارزش دادوستد های بازار

ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۷۵ هزار و ۶۳۶ میلیارد تومان افزایش یافت و ارزش معاملات خرد سهام با افزایش نسبت به روز کاری قبل به رقم ۳ هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.