×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سایپای نوین، رویایی که به‌همت کارگران به واقعیت تبدیل شد

کیوسک خبر ـ متن کامل پیام سیدجواد سلیمانی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یازدهم اردیبهشت‌ماه، از آن ­رو به نام روز جهانی کار و کارگر مزین شده تا جوامع گوناگون و مردم در سراسر دنیا، امر مهم و اثرگذار تولید و نقش‌آفرینان اصلی آن یعنی کارگران را با همه زحمات و تلاش‌ها در عرصه اقتصاد و صنعت، در یاد و خاطر خود حفظ کرده و ارج نهند.

در ایران عزیز ما، اهمیت و قدر و منزلت این روز دوچندان محسوب می‌شود، زیرا علاوه بر تقدس امر تولید ملی و ضرورت توجه جدی به آن، کشور ما در سالیان اخیر به خاطر دشمنی و عداوت استکبار جهانی، با محدودیت‌ها و مشکلات بی‌شماری در بخش تولید مواجه بوده و به تعطیلی­ کشاندن جریان تولید و بیکارساختن کارگران ایرانی، از جمله مهم‌ترین اولویت‌های دشمنان ملت ایران بوده است. این در حالی است که در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و روشنگری‌های چندین ­باره معظم ­له در سالیان اخیر، اهمیت کار و کارگر ایرانی و محصول تولیدی آن بیش از گذشته مورد توجه آحاد جامعه قرار گرفته و خوشبختانه چرخ اصلاح فرهنگ مصرف و تأکید هم­وطنان عزیزمان بر ضرورت استفاده از کالای ایرانی، حرکت خود را در مسیری صحیح آغاز کرده است.

برنامه‌ریزی و اهتمام جدی دولت و مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالیان اخیر به‌ویژه پس از دور دوم تحریم‌های همه‌جانبه بر علیه صنعت و اقتصاد کشور سبب شد تا کارگران و تمامی دست‌اندرکاران بخش‌های تولیدی، با تلاشی مضاعف، برای ادامه فعالیت خود حتی با وجود مشکلات شدید تلاش کرده و دشمن را در دستیابی به اهداف شوم و ظالمانه خود ناکام گذارند.

خوشبختانه در گروه خودروسازی سایپا نیز به‌عنوان یکی از واحدهای تولیدی پرآوازه و مطرح کشور، کارگران عزیز با تلاش و همت خود، اهداف و برنامه‌های تولیدی را علی رغم همه دشواری‌ها و محدودیت‌ها محقق کرده و با وجود آن‌که صنعت خودرو کشور، بی‌سابقه‌ترین دوره خود را از نظر رویارویی با مشکلات و موانع سپری کرد، اما با اهتمام جدی، مشعل فروزان تولید را روشن نگه­داشتند.

در سایه این تلاش‌ها بود که گروه خودروسازی سایپا توانست در عرصه‌هایی نظیر ثبات تولید، خروج محصولات قدیمی، تولید محصولات جدید و به‌روز، کاهش آمار معوقات، دست­یابی به اهداف تولیدی در سال‌های اخیر و بسیاری عرصه‌های دیگر، به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند و در واقع تحریم‌ها را بلااثر سازد.

امروز کارگران گروه خودروسازی سایپا به مثابه فرزندان این مجموعه، به سازمان خود هم­چون خانه دوم نگریسته و از هیچ تلاش و کوششی برای برافراشته نگه­داشتن پرچم تولید در این گروه خودروسازی دریغ نمی‌­کنند.

اینجانب به‌عنوان عضوی از جامعه بزرگ کارگری کشور، دست یکایک خدمت‌گزاران و کارگران عزیز به‌ویژه همکاران خود در گروه خودروسازی سایپا را به گرمی می‌فشارم و از همکاری و همیاری تمامی آنان قدردانی می‌کنم، تبدیل­ شدن سایپا به «سایپای نوین» و دست­یابی به آن‌همه موفقیت و ثبت یک کارنامه پرافتخار آن‌هم در دوران پرتلاطم تحریم و شیوع بیماری کرونا، رویایی بود که تنها با تکیه بر همت والا و دستان پرتلاش کارگران شاغل در این مجموعه تحقق می‌یافت.

بار دیگر فرارسیدن ۱۱ اردیبهشت‌ماه و روز جهانی کار و کارگر را به همه کارگران عزیز ایران اسلامی به‌ویژه همکارانم در گروه خودروسازی سایپا تبریک عرض کرده و سربلندی این مرز و بوم و موفقیت کارگران پرتلاش و خلاق آن را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

سیدجواد سلیمانی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.