×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ساوت‌گیت: بهتر که در ومبلی بازی نمی‌کنیم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از اکسپرس،  گرت ساوت‌گیت سرمربی انگلیس انتظارات خود را از بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ مقابل اوکراین به اشتراک گذاشت.
گرت ساوت گیت گفت: من فکر می کنم بازی با آلمان بسیار احساسی بود و همه از آن لذت بردند  اما در رختکن پس از پایان جلسه بازیکنان در مورد آمادگی برای مرحله یک چهارم نهایی صحبت کردند. بنابراین ما سریع به مسابقه بعدی رفتیم. من فکر می کنم شادابی روانشناختی بسیار مهم است. بدیهی است که یک لیست قدرتمند داریم. شاید حتی برای ما مفید باشد که اکنون در ومبلی بازی نکنیم. فقط در سه روز تکرار دیدار مقابل آلمان در ومبلی بسیار دشوار است.
او در ادامه گفت:  وقتی هوادار انگلیسی زیادی در استادیوم وجود ندارد، باید به یک مسابقه خارج از خانه برویم و در مقابل تیم خوبی بازی کنیم.  همه دیدند که چگونه حریف از طرح های مختلفی استفاده می کند  در مرحله یک هشتم نهایی، اوکراین همچنین با سه مدافع میانی بازی کرد . اوکراینی ها با سوئدی ها نتیجه خوبی کسب کرده اند. بنابراین ما باید برای همه گزینه ها آماده باشیم. اما تمرکز اصلی باید روی بازی خود شما باشد. ما می دانیم که اوکراین تیم خوبی است. من از کار آندری شوچنکو بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. در پاییز، آنها در لیگ ملت ها چند نتیجه ناخوشایند داشتند اما آنها کنار آمدند و به این مربی زمان دادند و اکنون مزد اعتمادشان را می گیرند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.