×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از راه‌اندازی سامانه پرداخت لحظه‌ای (پل) در این بانک خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، ساسان شیردل با بیان این مطلب گفت: سامانه پل تسویه پرداخت‌های لحظه‌ای با حجم بالا را که مبتنی بر حساب هستند را در هر ساعتی از شبانه‌روز فراهم می‌سازد و مشتریان بانک‌ها علاوه بر تراکنش‌های کارت به کارت امکان بهره‌مندی از تراکنش‌های حساب به حساب را خواهند داشت.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه پل در بانک مسکن در خصوص ویژگی‌های این سامانه گفت: بر اساس نیازهای بازار و انتظارات کاربران، سامانه «پل» ، ابزار انتقال اعتبار الکترونیکی جدیدی معرفی می‌کند که در هر ساعتی از شبانه‌روز، ظرف چند ثانیه اجرا می‌شود و تفاوت بارز آن با پایا و ساتنا، انتقال سریع پول و کارمزد کمتر و نیز تفاوت آن با کارت به کارت، بیشتر بودن سقف تراکنش، کارمزد کمتر و انتقال وجه بر مبنای شماره حساب است.

معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن در خصوص اهداف راه‌اندازی سامانه «پل» گفت: هدف اصلی از راه‌اندازی و استفاده از سامانه، انجام پرداخت‌های خرد است. همچنین واریز فوری یا ضروری به حساب ذینفع با مقصد تراکنش از دیگر اهداف مهم راه‌اندازی این سامانه است.

شیردل تصریح کرد: هر تراکنش ظرف چند ثانیه پردازش و تعیین وضعیت شده و بانک عهده پیش از انتقال وجه به بانک ذینفع، باید تایید دستور پرداخت صادرشده را از بانک ذینفع دریافت کند تا تراکنش انتقال وجه انجام شود. به این ترتیب صادرکننده دستور پرداخت از اجرای موفق تراکنش اطمینان حاصل می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.