×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

حمیدرضا قاسمی، مدیر کل تامین اجتماعی کرمانشاه
سازمان تامین اجتماعی بر پایه اعتماد اجتماعی و اعتبار عمومی با مشارکت خود، منابع، ،سرمایه ها، ذخایر و اندوخته ها را شکل میدهد و دولت به عنوان متولی اصل ۲۹ قانون اساسی به عنوان یک شریک اجتماعی، اقتصادی مطرح است. به همین دلیل سازمان به ماندگاری و پویایی به شدت نیازمند است تا بتواند نسبت به حفظ و ارتقاء، اعتماد اجتماعی و اعتبار عمومی و جلب مشارکت هر چه بیشتر شرکای خود یعنی گردانندگان اصلی کار و اشتغال، بیمه شدگان و خود اقدام نمایند. سازمان در درون تلاش می نماید که نسبت به جلب رضایت شرکای خود اقدام نمایند و در این راستا اقدامات مفید و تقریبا منحصر بفردی را ارائه نموده است که این خدمات در نهایت منجر به جلب رضایت آنان می گردد. تلاش سازمان در ارائه خدمات غیرحضوری، افزایش و همسان سازی حقوق مستمری بگیران، ارائه خدمات به کارفرمایان بطور کلی قابل تقدیر می باشد. با توجه به حجم زیاد خدمات ارائه شده به بیمه شدگان و شرکای سازمان اقدامات خاصی در خصوص ارائه خدمات ارائه شده صورت پذیرفته است. از جمله ارائه خدمات در قالب خدمات دولت الکترونیک و همچنین واگذاری بخشی از خدمات به بخش خصوصی در راستای اهداف دولت یعنی کارگزاریهای تابعه می باشد. این کارگزاریها مانند قسمتی از بدنه سازمان در ارائه خدمات به شرکای سازمان تلاش می نمایند. 
بهبود عملکرد سازمان با حجم عظیم خدمات ارائه شده با هم افزایی و برنامه ریزی جهت رشد و توسعه سازمان و ایجاد فرصتهای تعالی توسط دولت ممکن و میسر می گردد و دولت باید در جهت دستیابی سازمان به اهداف مورد نظر تلاش جلوبرنده ای را در این مورد اعمال نماید. با توجه به حجم عظیم خدمات ارائه شده و همچنین صرف میزان منابع مالی و همکاری و مشارکت مالی سازمان در مبارزه با “کرونا ویروس” همپای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و به عنوان یک پشتوانه قوی در امر درمان برای دولت به حساب می آید.
در شرایط خاص اقتصادی و تحریم های ظالمانه گسترش و توسعه تعامل سازمان با شرکای اجتماعی امری اجتناب ناپذیر است هرچند دامنه تعامل با هدف کاهش مشکلات گسترش یابد این امر در سطح کلان کشور نیز اثرگذار خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.