×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این نشست با تأکید بر ضرورت شفافیت در پاسخگویی، اشراف به قوانین و مقررات و دانش اداری را لازمه جلب رضایت مخاطبین و تکریم مخاطبین دانست و اذعان داشت: سازمان تأمین اجتماعی با کارکردهای گسترده خود در حوزه درمانی و بیمه ای، نقش مهمی در تأمین سلامت و معیشت اقشار مختلف جامعه و تضمین امنیت اجتماعی دارد.
سمساری با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم و مشکلات ناشی از تحریم ها، اهتمام در گره گشایی از مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردمی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی با عملکرد خود، ضمن حمایت از نیروی کار، موجبات دلگرمی کارفرمایان و کارآفرینان در جهت تداوم و توسعه فعالیت را فراهم می آورد.
وی، وجود فرهنگ ایثار و فداکاری و اقدام جهادی، در تحقق اهداف و برنامه های نظام جمهوری اسلامی را حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: این بینش و فرهنگ در سازمان تأمین اجتماعی نهادینه شده و همکاران با تلاش مضاعف و همتی بلند، در کنار شرکای اجتماعی خود، در راستای تحقق جهش تولید گام برمی دارند.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، با اشاره به ضرورت اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حضور فعال ایثارگران و فرزندان شهدا در فعالیتهای فرهنگی و حوزه های تخصصی را مورد تأکید قرار داد.
در ابتدای این نشست، حجت نادری، مسئول امور ایثارگران اداره کل و شعب تابعه تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسه پیشین، تجمیع و بازنشرخاطرات و رویدادهای دوران دفاع مقدس، جهت ثبت در تاریخ و انتقال به نسل های آتی را مورد توجه قرار داد و اذعان داشت: مطالبات جامعه ایثارگری با مشارکت و همفکری همکاران و همراهی مدیریت استان پیگیری می گردد.
در این نشست که به صورت ارتباط ویدیویی با شعب استان برگزار شد، همکاران ایثارگر شعب تابعه پیشنهادات و نکته نظارت خویش را ارائه کردند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.