×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حضور «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره، «حمیدرضا محب‌علی» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت و «مصطفی عبدلی» رئیس اداره کل سازمان و برنامه‌ریزی، ساختمان جدید شعب ایجرود (کد۴۲۱۲) و استقلال (کد۴۲۰۴) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان، افتتاح شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، به مناسبت دهه مبارک فجر، با حضور «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره، «حمیدرضا محب‌علی» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت و «مصطفی عبدلی» رئیس اداره کل سازمان و برنامه‌ریزی، ساختمان جدید شعب ایجرود (کد۴۲۱۲) و استقلال (کد۴۲۰۴) بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان، افتتاح شد و از شعب خرمشهر (کد ۴۲۱۵)، ولیعصر(کد ۴۲۰۲) و شعبه مرکزی(کد ) بازدید و عملکرد آن‌ها بررسی شد.

شعبه ایجرود (کد ۴۲۱۲) در سال ۱۳۹۰ تأسیس شد و تا کنون بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال منابع استان را جذب کرده است.

این شعبه تا کنون بیش از ۱۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مشتریان پرداخت کرده است.

شعبه استقلال (کد ۴۲۰۴) نیز در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد و در حال حاضر ۳۹۰۰میلیارد ریال منابع دارد.

این شعبه بیش از ۲۴هزار مشتری دارد و تاکنون بیش از ۱۸هزار فقره وام با رقم بیش از ۶۵۰۰ میلیارد ریال به مشتریان پرداخت کرده است.

در ادامه این سفر، نشستی با کارکنان بانک در استان نیز برگزار شد. در این نشست «مصطفی ازگلی» عضو هیأت مدیره بانک با اشاره به رسالت معنوی بانک برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، خواستار بهبود ارائه خدمات به مشتریان و حمایت از مشاغل خرد شد.

در ادامه این نشست «حمیدرضا محب‌علی» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت، ستاد مرکزی را پشتیبان کارکنان در استان‌ها خواند و افزود: کارکنان درصدد رفع مشکلات زیرساختی سامانه‌ها هستند.

«مصطفی عبدلی» رئیس اداره کل سازمان و برنامه‌ریزی نیز تلاش برای جذب منابع و مدیریت مصارف برای تحقق اهداف را حائز اهمیت دانست و از زحمات و تلاش کارکنان استان زنجان تشکر و قدردانی کرد.

همچنین «بهرام بادپا» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان ضمن تشریح عملکرد بانک در استان، بانکداری قرض‌الحسنه را نقطه عطف نظام بانکی در کشور خواند و گفت: در یک سال گذشته، سهم از نقدینگی استان از ۵.۹ به ۱۱.۳ درصد رسیده و این نتیجه تلاش کارکنان است.

وی ضمن بیان اینکه لازم است کیفیت ارائه خدمات به مشتریان بهبود یابد، تأکید کرد: در ۵ سال آینده، اگر بانکی در حوزه بانکداری الکترونیک حرفی برای گفتن نداشته باشد، قطعاً انتخاب مشتریان نخواهد بود.

مدیر شعب بانک در استان، افزود: به منظور رفاه حال مشتریان و بهبود ارائه خدمات در یک سال گذشته ۸ شعبه در استان بر اساس هویت بصری جدید بانک بازسازی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.