×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت بیمه نوین، در راستای گسترش و ارائه خدمات با سرعت و کیفیت مناسب‌تر ساختمان جدید شعبه خود در شهر کرمان را راه اندازی کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ ساختمان جدید این شرکت در شهر کرمان با حضور مدیرعامل، معاون پشتیبانی و امور اقتصادی و معاون شبکه فروش و توسعه بازار و نیز رئیس شعبه، کارکنان و نمایندگان شهر کرمان افتتاح شد.

حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در جمع نمایندگان و کارکنان شعبه کرمان با اشاره به اهمیت گسترش خدمات این شرکت گفت: یکی از الزامات پاسخ به نیازهای مشتری امروز در بازار صنعت بیمه، ایجاد فضای مناسب در کنار افزایش توانمندی‌های کارکنان و اعضای شبکه فروش است. امیدوارم امروز با افتتاح ساختمان جدید شعبه کرمان، بتوانیم بهبود، توسعه و ارتقای کیفیت خدمات بیمه نوین در شهر کرمان را نظاره­گر باشیم.

وی در ادامه افزود: شعبه کرمان یکی از شعب موفق در بیمه نوین محسوب شده که کارکنان و اعضای شبکه فروش آن همواره تلاش داشته­اند با روحیه همدلی و بینش هم افزایی، بهترین خدمات را چه در زمان صدور بیمه­نامه و چه در هنگام بروز خسارت ارائه دهند.

کریم خان زند ضمن تأکید بر تلاش همه همکاران جهت ارتقای نام و جایگاه بیمه نوین گفت: شبکه فروش بیمه نوین در سال گذشته در حوزه‌های مختلف دستاوردهای قابل توجهی کسب کرده­اند و به خصوص در بخش خرده فروشی، موفقیت‌های شرکت مرهون عملکرد نمایندگان است. به­طوریکه اعضای شبکه فروش در این بخش رشد عملکردی بالاتری از میانگین رشد کلی شرکت داشته­اند.

نائب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه نوین همچنین از طراحی محصولات جدید بیمه­ای و بازنگری و بهبود مزیت‌ها و پوشش‌های بیمه‌نامه­ها بر اساس شرایط و نیازهای روز مشتریان خبر داد.

گفتنی است؛ ساختمان جدید این شعبه در شهر کرمان، بلوار کوثر، روبروی بیمارستان شفا، قبل از پل کمربندی، نرسیده به اداره کل امور مالیاتی آماده ارائه خدمات و راهنمایی‌های لازم به مشتریان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.