×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

«مثبت اندیشی انتخاب دشواری است. اما هنگامی که این تصمیم را بگیرید خواهید دید که چرا زندگی خوب است! »

ال‌جی در ماه گذشته فیلم جدید خود را تحت عنوان «زندگی خوب است اگر با لبخند همراه باشد» منتشر کرد. این عنوان از شعار معروف Life’s Good   ال‌جی الهام گرفته است. قرار است این فیلم مشتریان، و به خصوص جوانان سراسر دنیا را ترغیب کند تا با دیدگاهی شجاعانه و مثبت‌نگر به استقبال چالش‌های زندگی بروند، مخصوصاً در این زمانه‌ی سخت.

زندگی پر از چالش و نوسان است و به همین دلیل خیلی از مردم دیدگاه درونی مثبت‌نگر خود به جهان را از دست داده‌اند. ال‌جی با این فیلم قصد دارد مردم دنیا را بر آن دارد تا با دیدگاه و طرز فکری مثبت با چالش‌های خود مواجه شده و فرصت‌های زندگی را غنیمت بشمرند.

در ابتدای این فیلم ۹۰ ثانیه‌ای، قهرمان فیلم برای اسکیت‌بورد سواری نگران و بی اعتماد ­به­ نفس به نظر می‌رسد. اما همین‌طور که فیلم پیش می‌رود، آرامش خود را به دست می‌آورد و به تدریج یاد می­گیرد چطور تعادل خود را حفظ کند و در نهایت با لبخندی بزرگ بر لب و با مثبت اندیشی درونی خویش به زیبایی حرکت می‌کند. این فیلم که با یک برداشت و بدون قطع سکانس، گرفته شده و احساسات واقعی شخصیت فیلم را به نمایش در می‌آورد و با رنگ‌های گرم، نرم و طلایی و موسیقی آرامش‌بخش پس‌زمینه کار را به تکمیل می‌رساند.

در این فیلم که توسط هنرمند برنده‌ی جایزه­ امی، یعنی نیکولای فوگلسیگ کارگردانی شده، راوی پسر جوانی است که در واقع نماینده‌ی ندای مثبت‌نگر درونی همه ماست. این روایت می‌تواند نماد کودک درون قهرمان داستان باشد که سرشار از مثبت‌نگری است و به نوعی نماد مثبت نگری درونی همه­ ماست. در طول فیلم، صدا به شخصیت اصلی نیرو می‌دهد تا بر ترس خود غلبه کند و به او کمک می‌کند از لحظات خود بیشترین لذت را ببرد. 

این فیلم نامه‌ای عاشقانه به تمام کسانی است که جرئت دارند مثبت‌نگری درون قلب خود را بیدار کنند و بینندگان را تشویق می‌کند رؤیاهای خود را به فراتر از محدودیت‌هایشان ببرند. قهرمانانی که به خود اجازه می‌دهند شجاع باشند و آن طور که فوگلسیگ می‌گوید «از منطقه­ی امن خود بیرون آمده و با مثبت‌نگری بر چالش‌های خود، خواه بزرگ و خواه کوچک، پیروز شوند.»

این فیلم که با مخاطبان جهانی خود ارتباط برقرار کرده و به سرعت فراگیر شد، بازخوردهای مثبت فراوانی را در پلتفرم‌های صفحات اجتماعی رسمی ال‌جی به همراه داشت. تنها در کانال یوتیوب ال‌جی، این فیلم در عرض سه هفته بیش از ۳۶ میلیون بار دیده شد. یکی از بازدیدکنندگان اینستاگرامی نوشت: «دیدن اینکه چطور نگرانی کسی برای امتحان کردن چیزهای جدید به لذت بی‌بدیل تصمیم‌گیری شجاعانه تبدیل شد، برایم الهام بخش بود.» بازدیدکننده­ دیگری نوشت: «این فیلم من را به فکر فرو برد، چون خود من در زندگی‌ام به موانعی برخورد کرده بودم و می‌ترسیدم با چالش‌ها مواجه شوم. ولی به من یادآوری شد که می‌توانم به هر چیزی که ذهنم را با شجاعت و امید بر آن متمرکز کنم برسم.»

ال‌جی از ماه آگوست کمپین جهانی Life’s Good”  “را شروع کرده و در آن به مردم الهام می‌بخشد تا با دیدگاهی مثبت با چالش‌ها رو‌به‌رو شوند، حتی وقتی موانع زیادی در زندگی وجود دارد و تغییرات و دلایل زیادی برای تردید هست. شرکت ال‌جی فعالانه ارزش‌های نشان تجاری خود را با هویت بصری جدیدی در مکان‌های مشهور و بیلبوردهای فضای آزاد به نمایش در آورده تا ال‌جی را به عنوان نشان تجاری جوان و پویا نشان بدهد.

هدف شعار Life’s Good”  “ نگاه مثبت به جهان است و ال‌جی در قدم به قدم این سفر شجاعانه در کنار یکایک مصرف‌کنندگان خواهد بود.

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.