×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بورس اوراق بهادار تهران امروز هم روند کاهشی به خود گرفت ودر پایان معاملات شاخص کل با کاهش ۱۵ هزار و ۶۸۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۷۹ واحد رسید. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با کاهش ۶۳۶۰ واحد به رقم ۳۸۶ هزار و ۱۳۸ واحد رسید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن ، در بازارامروزشنبه ۹مهر ۱۴۰۱ نماد پتروشیمی خلیج فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشت اما نمادهای فولاد مبارکه، پالایش نفت بندرعباس، ملی مس، پالایش نفت اصفهان، شستا و ایران‌خودرو، بیشترین تاثبر منفی را بر شاخص به ثبت رساندند .

فرابورس ایران نیز امروز روند منفی را طی کرد به طوریکه شاخص کل این بازاربا کاهش ۱۹۷واحدی به رقم ۱۸هزارو ۱۶۴رسید . در این بازار نمادهای «آریا»، «زاگرس» و «شراز» بیشترین تأثیر کاهشی را بر شاخص کل فرابورس داشتند و در مقابل «دماوند»، «خدیزل» و «غصینو» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۸ هزار و ۸۸۸ میلیارد تومان وارزش معاملات خرد سهام با افزایش نسبت به روز کاری قبل به رقم ۲ هزار و ۴۱۵ میلیارد تومان رسید.

در بازار امروز نماد ثاباد به علت ریزش بیش از ۳۰ درصدی قیمت سهام متوقف شده و نمادهای بورس، حفارس، ثشرق و بفجر بعد از افشای اطلاعات با اهمیت ب بازگشایی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.