×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ریبری: لواندوفسکی بیش از همه شایسته توپ طلا است

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از بیلد، فرانک ریبری، هافبک پیشین بایرن و تیم ملی فرانسه، که اکنون برای سالرنیتانا بازی می‌کند به تمجید از روبرتت لواندوفسکی پرداخت و درباره ولاهوویچ مهاجم یوونتوس نیز صحبت کرد. 
فرانک ریبری گفت: روبرت بازیکنی است که هر روز سخت و سازنده کار می‌کند. پشت اهداف او نه تنها استعداد، بلکه حرفه‌ای بودن نیز وجود دارد. او یک ربات است. تصادفی نیست که او در گذشته با حضور من و روبن در تیم گل‌های زیادی به ثمر رسانده بود و اکنون نیز همین‌طور است. او یک قهرمان است و شایسته دریافت توپ طلا در سال ۲۰۲۱ است.
این در حالی است که خیلی‌ها کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید را شایسته توپ طلا می‌دانند و معتقد هستند این بازیکن فرانسوی به سبب عملکرد فوق‌العاده خود در رئال مادرید در فصل جاری لالیگا و لیگ قهرمانان باید به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شود.
او درباره دوسان ولاهوویچ نیز گفت: دوسان مانند همه قهرمانان سخت کوش است و هرگز تسلیم نمی‌شود. او به همین ترتیب در تمرینات به کار خود ادامه می‌دهد تا هر روز بهتر شود. دوسان جوان است اما شرایط بسیار خوبی دارد. او باید به فشار بازی در یوونتوس عادت کند، باشگاهی که در آن باید در هر بازی پیروز شوید.
ولاهوویچ از زمان پیوستن به یوونتوس در زمستان امسال، ۱۲ بازی برای این باشگاه تورینی در تمامی رقابت‌ها انجام داده و ۵ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل نیز داده است.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.