×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رکورد جدید اوج بار منطقه تهران/ وزارت نیرو درخواستی برای تعطیلی ادارات ندارد

سخنگوی صنعت برق ضمن اشاره به اوج بار مصرف برق تهران در هفته جاری عنوان کرد: وزارت نیرو در حال حاضر درخواستی برای تعطیلی ادارات به دلیل کمبود تولید برق ندارد.

کیوسک خبر ـ مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه دمای هوای تهران در روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه از ۴۰ درجه عبور کرد و میزان دمای هوا در برخی نقاط این منطقه به ۴۳ درجه نیز رسید، اظهار کرد: گرمترین هفته سال جاری را که در ۱۱ سال اخیر بی سابقه بوده پشت سرگذاشتیم.

وی افزود: افزایش دمای بی سابقه هوای کشور در هفته جاری علاوه بر شکستن رکوررد تاریخی مصرف برق کشور ، رکورد مصرف برق تهران را هم جابجا و نصاب ۱۲۷۰۰ مگاوات را ثبت کرد که حدود ۵۰۰ مگاوات از سال گذشته بیشتر است.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران تصریح کرد: خوشبختانه شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی در برق هموطنان وجود ندارد.

وی ضمن قدردانی از هموطنان گفت: از ابتدای اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق ۴۰ درصد هموطنان مشمول دریافت پاداش شدند که خوشبختانه با مشارکت بسیار خوبشان علاوه بر دریافت پاداش خوش مصرفی، صنعت برق را نیز در گرمترین هفته سال جاری برای تامین برق مطمئن و پایدار یاری کردند.

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: وزارت نیرو ، در حال حاضر درخواستی برای تعطیلی ادارات به دلیل کمبود تولید برق ندارد.

وی افزود: ممکن است بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی و تداوم و ماندگاری جریان گرما در کشور و افزایش مصرف برق در هفته های پیش رو این درخواست را داشته باشیم اما در حال حاضر مشکلی در تامین برق هموطنان وجود ندارد و نیازی به تعطیلی ادارات نداریم .

سخنگوی صنعت برق ضمن تشکر از همراهی استانداران با صنعت برق گفت: ممکن است اعلام تعطیلی از سوی استانداران به علت گرمای شدید و در راستای رفاه مردم باشد که در هر حال جای قدردانی دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.