×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از «کالاخبر»؛ همان گونه که اشاره شد دیروز (دوشنبه ۱۱ بهمن ماه) با ثبت معامله ۵۰۶ هزار و ۸۲۵ تن انواع محصول در تالارهای مختلف بورس کالا، ارزش معاملات روزانه بازار فیزیکی به بیش از ۹۸ هزار و ۸۰۶ میلیارد ریال رسید که رکورد تازه ای به شمار می رود. این در حالی است که رکورد قبلی ارزش روزانه بازار فیزیکی به ۳ آذر ماه سال جاری با ۹۰ هزار و ۶۶۶ میلیارد ریال اختصاص داشت.

روز گذشته بیشترین حجم و ارزش معاملات ثبت شده متعلق به تالار محصولات صنعتی و معدنی بود. در این تالار ۳۹۵ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالا که عمدتا ورق فولادی بود مورد معامله قرار گرفت و در نتیجه ارزشی معادل ۸۲ هزار و ۱۹۴ میلیارد ریال را به ثبت رساند.

همچنین ۲۷ هزار و ۲۸۱ محصول در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی و ۷ هزار و ۸۱۰ تن محصول در تالار صادراتی مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ارزشی بالغ بر ۱۵ هزار و ۵۵۳ میلیارد ریال و ۸ هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال را رقم زد.

در روز مورد بررسی، بازار فرعی بورس کالا میزبان معامله هزار و ۵۷۹ تن انواع محصول شامل به ارزش ۵۷۶ میلیارد ریال بود و در تالار سیمان ۲۰ هزار و ۶۵۵ تن محصول به ارزش ۸۹ میلیارد ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.