×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، طی ماه گذشته میزبان معامله یک میلیون و ۸۱۶ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۵۱ هزار میلیارد ریال بود.
در این تالار ۹۷۹ هزار  و ۱۷۰ هزار تن انواع فولاد، ۵۵۰ هزار و ۲۸۰ تن سیمان، ۲۶ هزار و ۶۰ تن انواع مس، ۶۹۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۳۱ هزار و ۲۴۵ تن آلومینیوم، ۱۶۵ هزار تن سنگ آهن، ۳ هزار و ۲۰۵ تن روی، ۴۰۰ تن کک، ۶۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۲۵۰ تن سرب و ۱۳ کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.
همچنین در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز طی خرداد ماه افزون بر یک میلیون و ۷۴۰ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۸۷ هزار میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.
دراین تالار بالغ بر ۴۹۲ هزار و ۳۹۳ تن انواع قیر، ۳۱۹ هزار و ۵۵۰ تن انواع مواد پلیمری، ۱۵۹ هزار و ۴۸۰تن مواد شیمیایی، ۱۹ هزار و ۸۳۴ تن روغن و ۵۴۰ هزار و ۴۰۰ تن وکیوم باتوم به فروش رسید. از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۴۲ هزار و ۶۳۰ تن گوگرد، ۴۵۰ تن آرگون، ۵۵۰ تن عایق رطوبتی و ۱۵۷ هزار تن لوب کات اشاره کرد. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۶ هزار و ۳۱۶ تن انواع کالا را تجربه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.