×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در جلسه هیات عامل شرکت بیمه سرمد، ضمن معرفی سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش عملکرد ۶ ماهه شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در جلسه عصر امروز هیات عامل، سیدمحمد مهدی بهشتی نژاد طی حکمی محسن بزرگ‌زاده خالد آبادی را به عنوان سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش معرفی کرد.

بهشتی نژاد با اشاره به سوابق و تجارب سرپرست جدید معاونت بازاریابی و شبکه فروش، ارتقاء کمی و کیفی پرتفوی شرکت، تدوین استراتژی بازاریابی، تعامل سازنده با شبکه فروش و شعب شرکت و توجه به مدیریت ریسک را از مهمترین انتظارات خود از این معاونت برشمرد.

در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت اعلام کرد این شرکت در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ با رشد ۷۱ درصدی حدود ۲۱۰۰۰میلیارد ریال تولید حق بیمه داشته است. وی گفت به عبارتی دیگر، در نیمه اول سال جاری معادل ۹۲ درصد کل حق بیمه سال گذشته تولید حق بیمه داشته ایم.

بهشتی نژاد اعلام کرد با اعمال سیاست غربالگری و پذیرش ریسکهای مطلوب و سودآور، بیمه سرمد با اتخاذ رفتاری حرفه ای در بازار بیمه؛‌ارتقاء کیفیت خدمات، کسب رضایتمندی مشتریان و جامعه بیمه گذاران خود را هدف قرار داده است.

مدیرعامل بیمه سرمد نتیجه برنامه های اصلاح و بهبود شرکت را کاهش نسبت خسارت این شرکت از ۶۵/۶ درصد در ۶ ماهه ۱۴۰۱ به ۴۷/۳درصد در ۶ ماهه سال جاری دانست و این کاهش ۱۸/۳درصدی را حاصل هوشمندی مدیران، کارکنان و شبکه فروش در زمینه مدیریت ریسک،تعدیل و متناسب سازی بهای خطر، کنترل، نظارت و فرایندسازی در خسارت‌ها و حرفه‌ای‌گری در عملیات بیمه‌گری و تجارت ریسک عنوان کرد.

بهشتی نژاد افزود: با افزایش میزان اعتماد و رضایت بیمه گذاران و متقاضیان‌ بیمه و به ویژه ظرفیت ها و قابلیت های حوزه فنی و تخصصی ، افزایش کمی و همراه با تنوع تقاضا در صدور بیمه نامه ها به ویژه در بخش های تخصصی مانند بیمه های انرژی ، مهندسی ، مسئولیت و حمل و نقل داشته ایم.

مدیرعامل بیمه سرمد پیش بینی کرد که با تداوم روند موجود، در پایان سال نتایج‌ مثبت عملکرد شرکت در بخش بیمه گری و همچنین سرمایه گذاری موجبات خوشحالی و رضایت حداکثری سهامداران عمده و خرد این شرکت را فراهم خواهد نمود.

بهشتی نژاد در پایان با تقدیم حکم سرپرست جدید معاونت بازاریابی و شبکه فروش برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

بزرگ زاده نیز ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه شبکه فروش بر لزوم توانمند سازی و توجه ویژه به نمایندگان به عنوان خط مقدم فروش اشاره و ابراز امیدواری کرد با تمام توان و همکاری همکاران شرکت بیمه سرمد در جهت رشد و تعالی شرکت تلاش نماید ایشان همچنین درخصوص واگذاری اختیارات به شعب در جهت کسب رضایت حداکثری بیمه گذاران تاکید داشت.

گفتنی است در سوابق محسن بزرگ زاده مواردی همچون ۲۳ سال فعالیت در صنعت بیمه، مدیر توسعه بازار بیمه البرز،رئیس شعبه ممتاز ونک شرکت بیمه البرز، مدیر مجتمع مرکزی بیمه ملت و مدیرعاملی شرکت کارگزاری تامین آینده (شستا) دیده می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.