×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رویکرد پست بانک ایران حرکت در مسیر حمایت از شرکت‌های نوآوری و فناوری و اقتصاد دیجیتال است

اینوتکس پیچ ۲۰۲۲ استانی شمال‌غرب کشور با حضور و مشارکت فعال پست بانک ایران، روز پنجشنبه یک اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و حضور مقامات‌ محلی استانی آذربایجان‌ غربی، در ارومیه برگزار شد.
به‌ گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این رویداد،حجت الاسلام قریشی امام جمعه‌ ارومیه با اشاره به تاکید و اهمیت علم در اسلام‌، گفت : اولین آیات که از سوی خداوند بر پیامبر نازل شده از نوع خواندن و علم بوده و این مطلب گواهی است براهمیت علم در اسلام و اینکه دین ما برعلم و تفکر و تعقل بنا نهاده شده است.
در ادامه مراسم ، غلامرضا منصور فر رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت : درمان مشکلات تولید در کشور ، با اتکا به دانش و علم امکان پذیر می باشد که می بایست به اکوسیستم و زیست بوم آن توجه کنیم و بانکها یکی از فعالین تامین کننده مالی این زیست بوم هستند.
واحد پور مدیر امور استان ها و بازاریابی پست بانک ایران، به عنوان سخنران بعدی مراسم، ضمن اعلام حمایت این بانک از رویداد اینوتکس و استارت آپ ها اظهار داشت: اقتصاد دیجیتال مبتنی بر همکاری است که منابع داده ای بسیار مورد نیاز دارد و به روشهای مختلف در اختیار دیگران قرار می گیرد و فضای اشتراک گذاری Sharing منابع اعم از داده یا سایر منابع رکن اصلی اقتصاد دیجیتال برای هم افزایی است.
واحد پور گفت : اگر به زنجیره های مختلف نگاه کنیم در سه سطح هسته کسب و کار شرکتهای بزرگ صنعت , لایه توزیع خدمات و زنجیره پلتفرم ها و لایه دسترسی هم تک ها تا حدودی در حال شفاف شدن هستند. مشارکت در این زنجیره و همکاری برای کسب منافع و حتی بقا یک اصل جدی در اکوسیستم خواهد بود ؛ یعنی بازیگران در عصر جدید تلاش می کنند شرکای تجاری بهتری داشته باشند تا از طریق انها نقاط اتصال بهتری در عمق کسب و کار و در سطح بازار داشته باشند.
وی افزود: پست بانک ایران در این زنجیره بعنوان یک بانک دو رسالت دارد .به عنوان یک بانک تامین مالی شرکتهای دانش بنیان و همکاری با شبکه های نوآوری را از طرق مختلف دارد. از سوی دیگر و شاید مهمتر اینکه در اقتصاد دیجیتال به عنوان یک بانک که به سمت بانکداری دیجیتال حرکت کرده تلاش دارد که هسته اصلی کسب و کار خود را دیجیتال کند و اتصال زنجیره ای را ایجاد کند.
به گفته واحد پور: این موضوع به معنی بهره گیری پست بانک ایران از مدلهای جدید ابزار بانکداری مثل بانکداری باز و برنامه نویسی جهت ارایه خدمات بانکی از طریق پلتفرم ها، فین تکها ، لند تک ها و سایر تکهاست که در یک صنعت خاص در حال ارایه جدیدترین ابزار هستند.
وی در پایان رویکرد پست بانک ایران را حرکت در مسیر حمایت از شرکت‌های نوآوری و فناوری و اقتصاد دیجیتال ذکر کرد.
شایان ذکر است : در پایان اینوتکس پیچ شمال‌غرب کشور ، پس از رقابت شرکت های استارت آپی و با نظر هیات داوران؛ شرکت فرتاک ناژو از استان اردبیل رتبه اول ، رایان سپر آرتا از استان آذربایجان شرقی رتبه دوم و آلتین پرینت از استان آذربایجان غربی سوم را کسب کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.