×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رونمایی ساعت فینال لیگ قهرمانان آسیا و ناامیدی کومان از قهرمانی

به گزارش ایرنا، شانزدهمین روز از آذرماه، بسته ورزشی تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.
حضور مقامات ارشد ورزش قطر در تهران
هیات ۱۲ نفره ورزشی قطر با استقبال دبیرکل کمیته ملی المپیک به منظور رایزنی برای میزبانی بازی‌های آسیایی ۲۰۳۰ وارد تهران شدند. متن خبر را اینجا بخوانید.

کومان: به قهرمانی در لالیگا امید نداریم
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، گفت: اگر نتوانیم در بازی‌های خارج از خانه پیروز شویم، نمی‌توانیم امیدی به قهرمانی در لالیگا داشته باشیم. متن خبر را اینجا بخوانید.

سهراب مرادی در اندیشه توکیو
غیبت «سهراب مرادی» در لیگ برتر وزنه‌برداری و رکوردگیری نشان از آن دارد که دارنده مدال طلا بازی‌های آسیایی به دنبال حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا است. متن خبر را اینجا بخوانید.

رسن به تمرینات گروهی پرسپولیس باز می‌گردد
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که دچار مصدومیت جزئی از ناحیه زانو بود این روزها زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های درمانی خود را دنبال می‌کند. متن خبر را اینجا بخوانید.

اعلام ساعت برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه‌ترین به روز رسانی خود در جدول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، ساعت برگزاری دیدار نهایی این رقابت‌ها را اعلام کرد. متن خبر را اینجا بخوانید.

اوت کیانوش در روز خط و نشان داودی برای مدعیان
رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری ایران هر چند که با یک اتفاق تکراری به نام اوت کردن‌های کیانوش رستمی همراه بود اما وزنه‌بردار دسته فوق سنگین ایران نشان داد که سکوی المپیک دور از دسترس نیست. متن خبر را اینجا بخوانید.

برنامه پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
اردوی تیم پرسپولیس برای قرنطینه بازیکنان پیش از سفر به قطر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا از روز چهارشنبه مجدداً آغاز خواهد شد. متن خبر را اینجا بخوانید.

اولین برد نفت مسجدسلیمان با عبور از سپاهان
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان موفق شد با برتری قاطع برابر سپاهان اولین پیروزی خود در لیگ بیستم را کسب کند. متن خبر را اینجا بخوانید.

سه امتیاز ارزشمند رحمتی در فولادشهر
امروز (یکشنبه) در هفته پنجم لیگ برتر ایران ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف شهرخودرو رفت و در پایان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. متن خبر را اینجا بخوانید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.