×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

لوازم خانگی جدید ال­جی با در نظر گرفتن اصل پایداری و زیبایی ماندگار به ارائه ارزش کاربری جدید پایبند هستند.

ال‌جی الکترونیکس (LG) قصد دارد در نمایشگاه CES 2023 سری جدیدی از لوازم‌خانگی با طراحی مینیمال از جمله ماشین لباسشویی و خشک‌کن را با رویکرد جدید معرفی کند. مجموعه محصولات جدید، برای ارائه زیبایی ماندگار و مینیمال، تمرکز خود را به ماهیت هر دستگاه و حذف تمام عناصر طراحی غیر ضروری معطوف کرده است. این محصولات متمایز و بادوام که حاوی مواد بازیافتی در قطعات داخلی و خارجی هستند، نسبت به لوازم خانگی معمولی به قطعات کمتر و انرژی کمتری برای ساخت نیاز دارند و تعهد قوی ال‌جی به پایداری را نشان می‌دهند.

لوازم خانگی مینیمال ال‌جی که در عین چشم‌نواز بودن فاقد تزئینات اضافی هستند، با هر نوع دکوراسیون، طرح، رنگ یا چیدمان داخلی سازگار هستند. پالت بی‌رنگ و بدون زوائد، ظاهری مدرن و در عین حال کلاسیک به محصولات می‌دهد که باعث می‌شود این لوازم به بهترین نحو با محیط اطراف خود هماهنگ شوند. علاوه بر زبان طراحی ساده و مینیمال، لوازم خانگی ال‌جی به کاربران خود تجربه‌ای زیبا از یک کنترل تمام و کمال و بی دردسر می‌دهد.

در راستای هدف ال‌جی برای کاهش مداوم اثرات مخرب زیست‌محیطی در تمامی حوزه‌های عملیاتی، محصولات شیک و جدید با در نظر گرفتن اصل پایداری (Sustainability) طراحی شده‌اند. با کاهش تعداد اجزا و عناصر چاپی مورد استفاده، لوازم‌خانگی با طراحی مینیمالیستی ال‌جی به زمان، منابع و انرژی کمتری برای تولید نیاز دارند. همچنین در ساخت قطعات داخلی و خارجی – و حمل و بسته بندی – هر مدل در مجموعه جدید، از مواد قابل بازیافت استفاده شده است.

مجموعه نوآورانه قابل ارتقاء ال‌جی همچنین شامل یخچال، ماشین لباسشویی، خشک‌کن، فر و ماشین ظرفشویی است. به این معنی که کاربران می‌توانند از طریق بخش به‌روزرسانی در برنامه LG ThinQ™  قابلیت‌های جدیدی را به محصولات خود اضافه کنند.

لیو جائه چئول، رئیس شرکت لوازم‌خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس: “لوازم خانگی ما با طراحی مینیمالیستی، پایدار، شیک و کاربری ساده، ارزش جدیدی را برای مشتری ارائه می‌کنند. ما به ارائه راه‌حل‌های پیشرفته و مدبرانه که پایندی ما به مسئولیت زیست‌محیطی را منعکس می‌کند با استفاده از فناوری‌های نوآورانه خود ادامه خواهیم داد.”

ال‌جی جدیدترین محصولات خود، از جمله مجموعه جدید لوازم‌خانگی با طراحی مینیمال را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس‌وگاس از ژانویه به نمایش خواهد گذاشت.

# # #

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.