×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حضور مدیران عامل بانک ملت و شرکت ایرانسل از کیف پول الکترونیک شرکت ایرانسل با عاملیت بانک ملت رونمایی شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، رضا دولت آبادی در مراسم رونمایی از محصول مشترک دو مجموعه بزرگ بانک ملت و شرکت ایرانسل ابراز امیدواری کرد، این همکاری مشترک، نقطه عطفی در روابط خوب دو مجموعه باشد.

مدیر عامل بانک ملت گفت: بانک ملت به عنوان بزرگترین بانک بورسی و بزرگترین بانک کشور از لحاظ منابع و مصارف با ۴۱ میلیون مشتری، جامعه هدف بزرگی را راهبری می کند.

به گفته دولت آبادی، رونمایی از کیف پول الکترونیک، ظرفیت های زیادی را برای مشتریان شرکت ایرانسل ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به روابط استراتژیک شرکت ایرانسل و بانک ملت گفت: کاربران ایرانسل با استفاده از این کیف پول از قابلیت های مختلف این محصول از جمله افزایش اعتبار، خرید کالا و خدمات از پذیرندگان و شرکای تجاری ایرانسل، انتقال کیف به کیف و ده ها خدمت دیگر بهره مند خواهند شد.

بیژن عباسی مدیر عامل شرکت ایرانسل نیز با ابراز خرسندی از همکاری مشترک شرکت ایرانسل و بانک ملت اظهار داشت: بانک ملت، بانک بزرگی است که به عنوان بانک پیشرو در خدمات نوین الکترونیک شناخته می شود و همکاری با این بانک باعث افتخار مجموعه بزرگ شرکت ایرانسل است.

وی افزود: کیف پول الکترونیک مشترک بانک ملت و شرکت ایرانسل، اولین کیف پول الکترونیکی است که الزامات بانک مرکزی را تحقق بخشیده است.

مدیر عامل ایرانسل گفت: این همکاری، فرصت خوبی برای همکاری دو مجموعه در زمینه سرویس های دیجیتال و خدمات آتی است.

وی ابراز امیدواری کرد این سرویس نقطه آغاز و فضایی برای سایر کسب و کارها فراهم کند تا از این خدمات در سطح جامعه بیشتر استفاده شود.

شایان ذکر است این کیف پول الکترونیک امکان دریافت خدمات متعددی چون خرید محصولات، افزایش اعتبار، افتتاح حساب واسط نزد بانک ملت، برگشت نقدی، مانده گیری، انتقال کیف به کیف، قابلیت ارائه گزارش های به روز، قابلیت خروج مستقیم پول به حساب بانکی کاربر، امکان تراکنش انتقال وجه بین کاربران و خرید کالا با استفاده از QR و… و دهها خدمات دیگر را فراهم می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.