×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رونمایی از پلتفرم ایپاس پلاس

مدیر عامل ناجی‌پاس از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه ایپاس در مورخه ۲۵ تا ۲۸ مهرماه در مصلی بزرگ امام خمینی ( ره) خبر داد.
کیوسک خبر ـ رضا اصغریان مدیر عامل ناجی‌پاس در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی از برگزاری نمایشگاه در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مهرماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) خبر داد.
مدیرعامل ناجی‌پاس با بیان اینکه زمان بازدید از نمایشگاه ساعت ۹ تا ۱۷ است به دوسال وقفه برگزاری این نمایشگاه به دلیل ویروس کرونا اشاره و اظهار داشت: امسال حدود ۲۰۰ شرکت ثبت نام کرده و غرفه نمایی نیز انجام شده است.
وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه بروزرسانی، توسعه و ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات پلیس و استفاده از فناوری های روز جهان با هدف تسهیل و تسریع در ماموریت های محوله و ارتقاء توانمندی و فناوری پلیس با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم می باشد.
اصغریان ادامه داد: گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات امنیتی و ایمنی در سطح جامعه به منظور کاهش حوادث، سوانح و خطرات ناشی از آن و آشنایی فعالان حوزه ایمنی و امنیت، در بخش های دولتی و خصوصی با آخرین فناوری های لوازم و تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی ، بهره گیری از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها در بسط فضای آشنایی و مشارکت منابع تولید و مصرف با هدف کوتاه نمودن دست واسطه ، حمایت از نخبگان و مخترعین فعال در زمینه تجهیزات مرتبط با موضوع نمایشگاه و کمک به تجاری سازی ایده های برتر ، شکوفایی و رونق اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ایجاد زمینه اشتغال و افزایش تولید داخل از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه امسال می باشد.
همچنین این نمایشگاه ایجاد فرصت مناسب برای تبادل نظرات و اطلاعات نوآورانه تولید کنندگان و مصرف کنندگان این نوع تجهیزات همچنین ساماندهی فعالین حوزه تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با هدف افزایش کیفی و ارتقاء فناوری ها و استانداردسازی تجهیزات می باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ اثر ارائه شده که حدود ۵۰ اثر ممیزی شدند تصریح کرد: رونمایی از پلتفرم ایپاس پلاس از جمله مورد جدیدی است که در این دوره رونمایی شده و این نمایشگاه بعد از پایان دوره نیز به صورت مجازی فعال خواهد بود.
اصغری در خصوص کالاهای قابل ارائه در نمایشگاه گفت : کالاهای سخت افزارهای برق و الکترونیک ، فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه ای ، ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته ، تجهیزات ایمنی ، جنگ افزارهای سبک و سنگین ، تجهیزات کنترل ترافیک ، تجهیزات امنیتی، تجهیزات حفاظت فیزیکی ، وسایل نقلیه متحرک با مصرف امنیتی و امدادی و … می باشد .
وی در پایان افزود: امسال۳۶ نماینده از کشورهای خارجی با ۲۰ برند معتبر شرکت کننده هستند؛ روسیه به دلیل جنگ و چین به دلیل ادامه بیماری کرونا در نمایشگاه امسال شرکت ندارند.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشترمیتوانند به آدرس وب سایت www.ipas.ir مراجعه فرمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.