×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما غرفه بانک ایران زمین از محصول “بانکیدو” که برای ارتقای سواد مالی و بانکی کودکان و نوجوانان طراحی شده است رونمایی شد.
به گزارش کیوسک خبر، آقای آرین آزادیان مدیر نوآوری مرکز نوآوری بانک ایران زمین در خصوص این رونمایی گفت: ما از اواخر سال گذشته بخش استارتاپ استودیو مرکز نوآوری ایران زمین را افتتاح کردیم. با گردهمایی متخصصین حوزه‌های مختلف در زمینه تکنولوژی و نوآوری و استعدادهای درخشان که در این حوزه اکوسیستم وجود داشتند توانستیم یک تیم بسیار مستعد و متحد را تشکیل دهیم. اولین محصولی که رونمایی کردیم محصول “بانکیدو” است که این محصول یک محصول برای ارتقای سواد مالی کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها است در کنار آن ارائه خدمات مالی و بانکی به خانواده‌ها بالاخص به کودکان و نوجوانان را داریم.

همچنین مباحث آموزشی متنوعی در زمینه‌های مالی و بانکی برای بچه‌ها فراهم آورده‌ایم، این موضوع با بازی سازی متنوع که برای جذب بیشتر کودکان به این فضای آموزشی و مفاهیم استانداردی که بر اساس نرم‌های بین‌المللی طراحی شده است کمک کننده است. از جمله مفاهیم آموزشی، ویدئویی، بصورت داستان‌های صوتی، بصورت بازی‌سازی و بازی گونه در اختیار بچه‌ها قرار داده می‌شود که آنها با استفاده از این موارد به ارتقای سواد مالی خودشان و در نهایت خانواده‌شان کمک می‌کنند. که کل پکیج خانواده این رشد را داشته باشند و به دنبال این هستیم که با این فرهنگ سازی در دراز مدت بتوانیم تاثیر مثبت و خوبی در رشد اقتصاد کشور نیز داشته باشیم.

وی افزود: چون این بچه‌ها و نوجوانان هستند که آینده کشور را می‌سازند و از الان اگر این آموزش‌ها را ببینند در نهایت بسیار موفق‌تر خواهند بود. در کنار این مسائل انواع خدمات مالی را به برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها فراهم کرده‌ایم که مفاهیم آموزشی را که بچه‌ها می‌توانند در دوره آموزشی در اختیارشان قرار بگیرد بگذرانند و انجام دهند. و حتی به صورت واقعی و عملی بتوانند همه آنها را تجربه کنند. و خانواده‌ها می‌توانند مدیریت کاملی روی فعالیت‌های مالی فرزندشان داشته باشند.

آزادیان گفت: کارتی را در نظر گرفته‌ایم که استقلال مالی فرزندان اتفاق بیفتد و بچه‌ها هر کدام کارت مخصوص و به نام خودشان را داشته باشند و تمام خدمات بانکی را انجام دهند. در کنار آن مفاهیم از جمله پس‌انداز، تعریف هدف‌های پس‌اندازی را داریم برای اینکه بچه‌ها یاد بگیرند چگونه باید پس‌انداز کنند و به اهداف مالی خود دست پیدا کنند و نحوه مدیریت خرج و دارایی‌های خود را یاد بگیرند در نظر گرفته شده است. و حتی مفاهیم درآمد را به کمک وظایف خانواده امده‌ایم که خانواده‌ها می‌توانند برای بچه‌ها تعریف کنند. و مدل‌های درآمدی را به آنها آموزش دهند. در نهایت خدماتی مانند وام را برای بچه‌ها در نظر گرفتیم که خانواده‌ها می‌توانند برای رسیدن به یک هدفی به فرزندشان وام دهند. و آنها با نحوه بازپرداخت اقساط آن آشنا شده و آن را تجربه کنند. که در آینده که ۱۸ سالگی را رد کردند موفقیت روز افزون در مسائل بانکی خود داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.