×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سامانه ارزیابی هوشمند و برخط نسخ و اسناد درمانی بیمه سینا با عنوان«سیناپس» با حضور رئیس بنیاد مستضعفان رونمایی شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ در جریان برگزاری رویداد پل سوم سرمایه‌گذاری که با حضور شرکت‌های فناور و نوآور حوزه مالی و اقتصادی و با مشارکت و حمایت شرکت بیمه سینا برگزار شد، از سامانه جدید ارزیابی هوشمند و برخط نسخ و اسناد درمانی بیمه سینا «سیناپس» رونمایی شد.

عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در این رویداد مالی و سرمایه گذاری در حضور حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ضمن تشریح چگونگی طراحی و مزایای مختلف این سامانه برای مردم و بیمه شدگان، به طراحی این سامانه با کمک نخبگان علمی جوان کشور اشاره کرد.

این سامانه که ویژگی‌های منحصر به فردی همچون اتصال مستقیم به بستر نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی دارد، ضمن تسریع و تسهیل بارگذاری اسناد درمانی بیمه شدگان کمک می‌کند تا بیمه‌شده، فرایند پرداخت خسارت را به طور لحظه ای مشاهده و تا زمان پرداخت، پیگیری نماید.

گفتنی است، بیمه سینا که مدتی است وارد فضای نوآورانه و دیجیتالی شده خود را در قبال مجموعه‌های دانش‌بنیان که در مسیر خلاقیت و نوآوری هستند مسئول می‌داند و به همین منظور در این رویداد فناورانه مشارکت کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.