×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

جیب الکترونیک تعاون با حضور معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست بانک توسعه تعاون رونمایی گردید.
کیوسک خبر ـ مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین معرفی و رونمایی اظهار داشت: سامانه «جیب الکترونیک تعاون» به عنوان خدمت و محصول نوین از سوی شرکت سمات و با همکاری بانک توسعه تعاون ارائه شده است و این محصول الکترونیک نیز در این رویداد با انجام تراکنش نمادین مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: حضور در نمایشگاه تراکنش برای دومین سال پیاپی از سوی شرکت سمات نشان دهنده اراده مجموعه برای ارائه طرحهای نوآورانه است.
مسکنی گفت: گسترش بانکداری الکترونیک می تواند در ارائه خدمات موثر و شفاف از سوی بخش تعاون به جامعه تعاون موثر واقع شود.
محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: حضور اثربخش بانک و سمات در این رویداد، نشان از برنامه ها، اقدامات و تدابیر بانک توسعه تعاون در پیشرفت بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال دارد.
وی افزود: جایگاه تکنولوژی و فناوری اطلاعات در سیستم بانکی کشور بسیار حائز اهمیت است.
شیخ حسینی تاکید کرد: ارائه محصولات جدید و هم افزایی متخصصین و صاحب نظران حاضر در نمایشگاه می تواند دستاوردهای ارزنده ای برای توسعه بانکداری کشور در پی داشته باشد.
در این مراسم کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش، علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات ، محمد جواد افتخاری مدیر عامل شرکت سمات، آرمین معصومی سرپرست شرکت خدمات پشتیبانی و شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون حضور داشتند.
گفتنی است شرکت سمات با همکاری بانک توسعه تعاون در راستای بهبود فضای کسب و کاری و همچنین راحتی مشتریان و عموم مردم برای انجام انواع عملیات های مالی، مدیریت هزینه کرد و بودجه بندی آن، اقدام به تولید کیف الکترونیک با نام جات ( جیب الکترونیک تعاون) نموده است تا بتواند علاوه بر فراهم نمودن بستری امن برای پرداخت های مالی، پل ارتباطی مطمئنی میان تعاونی ها، کسب و کارها و خریداران باشد.

برای مشاهده فیلم رونمایی از سامانه جیب الکترونیک تعاون اینجا کلیک کنید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.