×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

(Steam Power Mop) در نمایشگاه CES با قابلیت طی کشی با استفاده از فناوری بخار، همراه با پایه شارژ و کاربری آسان

ال‌جی الکترونیکس (LG) جارو شارژی جدید CordZero A9 Kompressor™  مجهز به نازل بخار  (Steam Power Mop) خود را در نمایشگاه CES 2023 به نمایش خواهد گذاشت. این محصول جدید که یکی از برندگان جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2023 است اولین جاروی ایستاده بی‌سیم این شرکت است که قابلیت طی کشیدن با استفاده از فناوری بخار را دارد. جاروشارژی  CordZero A9 Kompressor™ همراه با پایه نوآورانه All-in-One Tower  ارائه می‌شود که برای نگه‌داری، شارژ مجدد و تخلیه خودکار محفظه جاروبرقی طراحی شده است.

جدیدترین جاروبرقی CordZero ال‌جی که دارای نازل Steam Power  است، قابلیت نظافت با طی مرطوب و طی بخار را داشته و عملکرد موثری دارد به طوری که بدون نیاز به استفاده از شوینده، سطوح را کاملاً تمیز می‌کند.

در طی کشیدن با بخار پدهای طی در دمای تقریباً ۶۰ درجه سلسیوس (۱۴۰ درجه فارنهایت) نگه داشته می‌شوند که این امر باعث می‌شود جارو شارژی CordZero A9 Kompressor بتواند لکه‌های روی کفپوش را آسان‌تر از یک محصول دارای طی مرطوب معمولی تمیز کند. طبق اظهار سازمان جهانی تست و صدور گواهی Intertek، پدهای گرم شده با بخار ال‌جی در پاک کردن لکه‌ها و جدا کردن مواد چسبیده به سطح کفپوش‌ها موثرتر از یک پد طی کشی معمولی عمل می‌کنند.۱

نازل Steam Power به سنسورهای دوگانه‌ای مجهز است که از داغ شدن بیش از حد مولد بخار و سیستم خودکار و پیشرفته تأمین آب که پدها را در طول طی کشی مرطوب نگه می‌دارد جلوگیری می‌کند. برای حفظ ایمنی کاربر، در صورتی که نازل از زمین جدا شود و یا برای حدود ۲۰ ثانیه ثابت نگه داشته شود، تولید بخار متوقف شده و در صورت بدون فعالیت ماندن در حدود یک دقیقه چرخش مورب طی نیز متوقف می‌شود.۲ جاروبرقی شارژی ایستاده جدید ال‌جی از فن‌آوری  Axial Turbo Cyclone™  نیز استفاده می‌کند که با ایجاد مکش قدرتمند به زدودن غبار و سایر خرده‌ریزه‌های موجود در کف خانه کمک می‌کند.

پایه همه­کاره نیز همراه با جارو شارژی CordZero A9 Kompressor ارائه می‌شود. این پایه همه­کاره علاوه بر اشغال فضای ناچیز و توانایی شارژ سریع، دارای یک کیسه قابل تعویض، یک سیستم تخلیه خودکار برای خالی کردن مخزن زباله جارو و یک صفحه نمایش نشان‌دهنده وضعیت دستگاه می­باشد. پایه All-in-One Tower ال‌جی همچنین سه وضعیت هشدار/اعلان مختلف و فضایی برای نگه‌داری لوازم جانبی جاروی CordZero فراهم می‌کند.   

لیو جائه چئول مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس: “جارو شارژی جدید CordZero A9 Kompressor مجهز به قابلیت طی‌کشی قدرتمند با استفاده از فناوری بخار به معنای واقعی کلمه و یک راه‌کار نظافت همه کاره است که به لطف عملکرد موثر جارو‌ و طی کشی خشک و مرطوب، به کاربران اجازه می‌دهد سطوح دلخواه در منزل را تمیز کنند. ال‌جی همواره به ارائه لوزام خانگی و دستگاه‌های نظافت نوآورانه برای خانه‌ای سالم‌تر و زندگی بهتر ادامه خواهد داد.”  

ال‌جی جدیدترین محصولات خود، از جمله جارو شارژی CordZero  مجهز به طی کشی قدرتمند بخار و All-in-One Tower را در غرفه نمایشگاهی خود در نمایشگاه CES 2023 در لاس‌وگاس از ژانویه به نمایش خواهد گذاشت.

# # #

۱ آزمایش شده توسط Intertek در ماه ژوئن ۲۰۲۲٫ مقایسه حالت طی کشی با بخار و حالت طی مرطوب  معمولی در برطرف کردن لکه شکلات سفت شده با جلو و عقب راندن دستگاه بر روی کفپوش سخت (PVC). کارایی نظافتی ممکن است بسته به محیط استفاده متغیر باشد.

۲ تولید بخار در صورتی که نازل بلند شده و یا از روی سطح کج شود و برای ۲۰ ثانیه هیچ حرکتی تشخیص داده نشود به صورت خودکار متوقف می‌شود. چرخش طی نیز در صورتی که برای یک دقیقه حرکتی تشخیص داده نشود متوقف می‌شود.

# # #

شرکت راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت راهکار‌های تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال‌جی یکی از رهبران جهانی در زمینه لوازم خانگی، راهکارهای خانه هوشمند، سیستم‌های تهویه مطبوع و همچنین محصولات آینده‌نگرانه با قابلیت‌های نسل جدید هوش مصنوعی است. این شرکت با فناوری‌های پیشرو در صنعت، در حال ایجاد راهکارهای جامعی است و به ایجاد زندگی بهتر و سالم‌تر برای مصرف‌کنندگان با طراحی و توسعه متفکرانه لوازم آشپزخانه، وسایل زندگی و محصولات راهکارهای تهویه مطبوع و تصفیه هوا متعهد است. مجموعه این محصولات باعث راحتی بیشتر، عملکرد عالی، کارآیی موثر و مزایای سلامتی جذابی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی، به www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.