×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روز حسابدار؛ پاسداشت از رسالت های حرفه ای جامعه حسابداری است

یونس کریم نژاد، مدیر کل امور مالی سازمان تامین اجتماعی
پانزدهم آذر ماه هر سال که بنام روز حسابدار نامگذاری گردیده است، روز پاسداشت از رسالت های حرفه ای جامعه حسابداری و فرصتی برای توجه به حساسیت و اهمیت بالای این حرفه است.
سازمان تامین اجتماعی به منظور ایجاد امنیت شغلی و اشتغال، تولید درآمد، ایجاد رفاه اجتماعی، بهسازی زندگی اجتماعی و تحقق عدالت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و محیطی، نیازمند تشریک مساعی و مشارکت اقشار گوناگون جامعه بوده و با اثر بخشی و گسترش سهم مشارکت مردم برای آبادانی و جهش تولید کشور گام هایی محکم برداشته که این موضوع فرصتی است مغتنم که خداوند سبحان به کارکنان این سازمان عنایت  فرموده است.
نیاز روز افزون موسسات و سازمان ها به اطلاعات صحیح و بهنگام جهت تصمیم گیری به موقع مدیران مقوله ای اجتناب ناپذیر است.از این رو سیستم هاو زیر سیستم های مالی مهمترین مجموعه اطلاعات مدیریت می باشند. اطلاعات حسابداری بایستی از نظر کیفی به گونه ای باشد که بتوان در فرآیند تصمیم گیری از آن استفاده نمود. از مهمترین ویژگی های کیفی گزارش ها و اطلاعات می توان به مربوط بودن ،به موقع بودن،اهمیت قابل مقایسه بودن و صحیح بودن اطلاعات اشاره نمود.
اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جنابعالی و سایر همکاران،فراررسیدن  ۱۵ آذر “روز حسابدار” را به آن مدیریت و همه همکاران محترم بالاخص همکاران سخت کوش ،متخصص و امین در حوزه مالی سازمان،تبریکی صمیمانه عرض نموده و از تلاش ها و زحمات بی‌دریغ شما عزیزان سپاسگزارم و از خداوند منّان عزت، سربلندی و توفیق روزافزون شما را خواستارم.
در خاتمه خواهشمند است ضمن ابلاغ پیام تبریک اینجانب به همکاران محترم مالی،در صورت امکان با گرامیداشت این روز، به نحو شایسته از خدمات این عزیزان تقدیر و تشکر فرمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.