×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی را موهبتی دانست وصف‌ ناپذیر کـه شادی دل های‌ بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشورمان را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل بانک مسکن به شرح زیر می باشد:

۲۶ مرداد ماه یادآور سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی است، غیور مردانی که در راه دفاع از وطن و ارزش‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی با ندای امام امت، برای اعزام به جبهه های حق علیه باطل سر از پا نشناخته و بارها تا پای شهادت نیز پیش رفتند، و در روزهای اندوهبار اسارت نیز در زندان‌های مخوف و تحت شکنجه های رژیم بعث عراق، با تأسی به ائمه اطهار (س)، با تحمل صدمات شدید، سرافرازی و پایمردی را با صبر و استقامت و از خود گذشتگی، برای ملت شریف اسلامی به ارمغان آوردند.
بر خود لازم می دانم با افتخار تمام این مناسبت بزرگ را به خانواده بزرگ ایثارگران و بویژه آزادگان دلاور تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان در طی مسیر‌ عزت آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی سلامتی و توفیق نمایم.

آرزو دارم که این روحیه صبر و جهد، سرلوحه و الگویی در تمامی فعالیتهای ما، در مسیر خدمت به مردم قرار گیرد.

سلامتی تمامی این بزرگوران را از درگاه احدیّت مسألت می کنم.

دکتر سیدعباس حسینی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.