×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روح ایستادگی و ایثار سردار شهید سلیمانی در جامعه جاری است

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرادعلی تاتار روز شنبه در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام قصرشیرین به مناسبت اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با تسلیت شهادت این شهید مجاهد و دیگر شهدای جبهه مقاومت، افزود: شهید سلیمانی سال های زیادی برای مبارزه با تروریست آمریکایی و اسراییلی مجاهدت کردند و شهادت بالاترین پاداش این شهید بود.
وی اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با روحیه ولایتمداری و همچنین توانمندی بالای نظامی داعش و داعشیان را زمین گیر کردند که یاد این شهید هرگز از دل های ملت ایران نخواهد رفت. نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یعنی اقتدار و ایستادگی در مقابل استکبار و دفاع از ملت های مظلوم و همه جهان دیدند که ایشان باعث نجات ملت های مظلوم از دست داعشیان کافر شد. در این آیین که جمعی از مسوولان با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی حضور داشتند مزار شهدای گمنام قصرشیرین غبارروبی و عطرافشانی و همچنین آیین سینه زنی و عزاداری برگزار شد.
                                                                                 
همچنین به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید بسیجی شهید صفر نوری که در سال ۸۷ در منطقه گهواره از توابع استان کرمانشاه به دست نیروهای پژاک به شهادت رسید دلجویی شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی ۲ سال کامل در اشغال متجاوزان بعثی بود.   این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۶۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرد که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.  

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.