×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مشاور مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با اشاره بیانات نویدبخش مقام معظم رهبری در خصوص «به قله نزدیکیم» گفت: این بیانات رهبری، روح امید به آینده را در میان شرکت‌های داخلی دمیده است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، زینب قیصری، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور در استودیو زنده «به قله نزدیکیم» با اشاره به بازدیدی که از نمایشگاه امسال داشته است، به حضور پرشور شرکت‌های داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: در میان شرکت‌های داخلی روح امید به آینده و مسیر روشن به خوبی دیده می‌شود و می‌توان گفت وجه متمایز نمایشگاه امسال همین روحیه متفاوت شرکتهای داخلی است. این فضای جدید که درهای دیپلماسی انرژی باز است و افق پیش رو برای بازار محصولات روشن است را شرکت‌های داخلی به خوبی می‌بینند و امیدواری هم بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به جمله «به قله نزدیکیم» مقام معظم رهبری که به عنوان یک جمله نوید بخش، حس امید را به صنایع بخشیده است، گفت: وقتی مقام معظم‌رهبری این نوید را می‌دهند که به قله نزدیکیم، بیشتر متوجه این مسیر و رو به جلو بودن آن می‌شویم و مطمئن خواهیم بود که مسیر درستی را طی می‌کنیم.

قیصری با بیان اینکه آنچه امروز در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی وجود دارد دستاورد چند دهه تلاش است، گفت: در همه این سال‌ها وابسته به شرکت‌های خارجی بودیم و پس از تحریم‌ها تصور می‌کردند برای نیازهای داخلی و صادرات محصولات با مانع رو به رو می‌شویم اما صنعت پتروشیمی مسیر خوبی را طی کرده است و امید به آینده بیشتر شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.