×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نقش شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها در تاسیس و گسترش خدمت رسانی بانک شهر به شهروندان، گفت:با بیش از یک دهه فعالیت بانک شهر، شاهد هستیم که روابط و تعاملات میان شهرداری ها و این بانک به بلوغ رسیده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مهدی چمران با اشاره به فرا رسیدن روز شوراها، گفت: اقداماتی که از زمان فعالیت شوراها شکل گرفته قابل مقایسه با زمانی که شوراها نبودند، نیست و میزان پیشرفت شهرهای بزرگ و کوچک در حوزه های مختلف شهری همانند: حمل نقل عمومی، عمران شهری و … با زمانی که شهرداری ها زیرنظر وزارت کشور فعالیت می کردند، اصلا قابل قیاس نیست.
وی تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرها تلاش برای تاسیس نهادی پولی و مالی به عنوان پشتیبان بود، که خوشبختانه محقق شد.
چمران با اشاره به همکاری شهرداری ها و بانک شهر ادامه داد: بخشی از سهام بانک شهر،‌ برای شهرداری ها از جمله شهرداری تهران است و این مسئله سبب شده که همکاری بین این دو نهاد بیش از سایر بانک ها باشد.
وی با بیان اینکه بانک شهر به عنوان یک نهاد مستقل فعالیت کرده و تابع قوانین بانکی کشور است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی این سال ها همواره همکاری مناسب و خوبی فی ما بین مدیریت شهری تهران و بانک شهر وجود داشته است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه همکاری بانک شهر با تمامی شهرداری ها به خصوص شهرداری تهران خوب و موثر بوده است، گفت: در کمک به حوزه حمل و نقل عمومی و عمران شهری بانک شهر موفق عمل کرده است و فعالیت آن در کنار مدیریت شهری می تواند بیش از پیش مثمر ثمر باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.