×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رنکینگ جدید برترین های بورس کالا

به گزارش کیوسک خبر به نقل از «کالاخبر»؛ شرکت ملی صنایع مس ایران با ثبت معامله ۳۵۸۰ تن محصول سولفور مولیبدن و مس کاتد ارزشی معادل ۸۴۶۳ میلیارد ریال را به ثبت رساند و در صدر ایستاد و برترین شرکت به لحاظ ارزش معاملات بازار فیزیکی بورس کالا در هفته ای که گذشت شد.

پس از شرکت ملی صنایع مس ایران، شرکت فولاد خوزستان با فروش ۳۴ هزار و ۱۰۰ تنی تختال C و شمش بلوم به ارزش ۴۷۵۱ میلیارد ریال در جایگاه دوم ایستاد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ثبت معامله ۲۰ هزار و ۲۰ تن ورق گرم خودرو ارزش ۳۹۹۸ میلیارد ریالی را رقم زد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

پالایش نفت بندرعباس با ثبت معامله ۴۳ هزار و ۳۰۰ تن سپلاس واکس، لوب کات سنگین و وکیوم باتوم ارزشی بیش از ۳۸۴۹ میلیارد ریال را رقم زد و بعد از فولاد مبارکه در جایگاه چهارم ایستاد.

پس از آن شرکت پتروشیمی تندگویان نیز با ثبت معامله ۱۱ هزار و ۲۲۲ تن انواع گریدهای پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر به ارزش بیش از ۳۰۶۳ میلیارد ریال پنجم شد.

شرکت ذوب آهن اصفهان با فروش ۲۱ هزار و ۴۸۵ تن میلگرد، تیرآهن و ناودانی بیش از ۳۰۶۰ میلیارد ریال را رقم زد و در جایگاه ششم قرار گرفت.

پس از ذوب آهن نیز شرکت جهان فولاد سیرجان با ثبت معامله ۱۹ هزار و ۸۰۰ تن انواع شمش بلوم و سبد تیرآهن موفق به ثبت ارزش ۲۶۰۸ میلیارد ریالی شد و جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با دادوستد ۲۰ هزار تن شمش بلوم به ارزش ۲۴۶۵ میلیارد ریال رتبه هشتم را کسب کرد و بعد از آن مجتمع سرب و روی انگوران با ثبت معامله ۲۶ هزار تن خاک روی به ارزش ۲۳۶۲ میلیارد ریال در جایگاه نهم جای گرفت.

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با فروش ۲۵ هزار تن آهن اسفنجی ارزشی بیش از ۲۲۸۳ میلیارد ریالی را به ثبت رساند و دهم شد.