×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با حمایت همراه اول به مدت سه روز در باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاری است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران در رشته فیفا ۲۳ از امروز سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲، با حمایت همراه اول در باغ موزه دفاع مقدس آغاز به کار کرد.

این رویداد که با عنوان «مسابقه یک میلیون نفری» از تابستان ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کرده بود، با برگزاری مسابقات استان تهران در روزهای ۹ و ۱۰ آبان و همچنین برگزاری مسابقات کشوری بین برگزیدگان استان ها در روز ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در باغ موزه دفاع مقدس به کار خود پایان می دهد.

قرار است در آیین اختتامیه هشتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران، از برگزیدگان ۲۰ بازی‌ موبایلی ایرانی و نفرات برتر رشته فیفا ۲۳ تقدیر و تجلیل به عمل آید.

علاقه مندان به تماشای این مسابقات می توانند در روزهای برگزاری این رویداد با حضور در باغ موزه دفاع مقدس از نزدیک شاهد فضای هیجان انگیز این رقابت ها باشند.

همراه اول به عنوان رکورددار سرعت اینترنت ایران و بزرگترین فراهم کننده زیرساخت ارتباطی کشور که تجربه میزبانی از رویدادهای بازی و مشارکت با توسعه دهندگان را به شکل مستقیم دارد، اقدام به حمایت از این رویداد کرده است تا ضمن گردآوری گیمرها به شکل گیری جامعه ای تخصصی از آنها کمک کند.

پیش از این نیز اپراتور اول تلفن همراه با دغدغه رونق بخشی به صنعت گیمینگ و حمایت از گیمرهای ملی، پلتفرم «کری گیم» را نیز طراحی و پیاده سازی کرده است.

با توجه به رشد چشمگیر ورزش های الکترونیک و علاقه مندان پرشمار آن، این رویداد می تواند به یک فرصت منحصر به فرد برای گسترش ورزش های الکترونیک و همکاری بین شرکت های معتبر فعال در این حوزه تبدیل شود.

ده ها بازی در سبک ها و پلتفرم های مختلف در این رویداد حضور دارند و بیش از یک میلیارد تومان جایزه به نفرات برتر هر ژانر اهدا خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.