×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

صبح دیروز، سومین المپیاد ورزش صنعت بیمه با رقابت تیم های شطرنج بانوان شرکت های بیمه آغاز شد و در پایان تیم اعزامی بیمه رازی، مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در نخستین دوره که مسابقات شطرنج به تقویم بازی های المپیاد ورزشی صنعت بیمه اضافه شد طیف وسیعی از علاقمندان به این رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در این دوره از مسابقات بانوان شطرنج باز با روش سوئیسی و در حضور داوران رسمی فدراسیون شطرنج، رقابت امتیازی خود را آغاز کردند و تیمهای برتر در رقابتی نزدیک شناخته شدند.
در پایان این مسابقات که به میزبانی بیمه نوین برگزار شد تیم بانوان “بیمه رازی” با ۷/۵ امتیاز و رکورد شکنی  در جایگاه نخست قرار گرفت و مدال طلا را به خود اختصاص داد.
بر اساس این گزارش تیم بانوان “بیمه ما” با همین امتیاز مدال نقره را از آن خود کردند و بانوان بیمه مرکزی نیز در این  رقابت تیمی به عنوان سومی و مدال برنز دست یافتند.
در مراسم اهدای جوایز تیمهای برتر که توسط مدیران بیمه نوین و مسئولان کمیته های شورای ورزش اهدا شد ، سمانه شاهین فر مسئول ورزش بانوان گفت: خوشبختانه رئیس کل بیمه مرکزی از روند همگانی سازی ورزش در میان کارکنان صنعت استقبال می کند و در اقدامی جدید تجلیل از تیمهای برتر این المپیاد را در دستور کار برنامه های روز ملی بیمه قرار داده که این امر نشان دهنده اهمیت رویدادهای ورزشی در صنعت بیمه است.
وی افزود: با توجه به نوپا بودن المپیاد ورزشی در صنعت بیمه  در تلاش هستیم تا هر سال رشته های جدید ورزشی را به این المپیاد اضافه کنیم  تا امکان مشارکت بیشتری فراهم شود.
یادآور می شود رقابت های شطرنج آقایان نیز از امروز آغاز خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.