×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

علی اشرف یوسفی قیاسی مدیر امور شعب منطقه یک بانک ملی ایران در سفر به استان زنجان، در میز خدمت دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور یافت و بر رفع موانع تولید شرکت های خرد و کلان این استان و رسیدگی به مشکلات مالی و معیشتی مردم تاکید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علی اشرف یوسفی قیاسی ضمن بررسی درخواست های تولیدکنندگان اثرگذار و کارآفرینان شرکت های دانش بنیان استان گفت: با عنایت به دستور مدیریت عامل بانک دکتر نجارزاده تکلیف داریم در راستای تحقق شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تمام تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم در راستای جهاد اقتصادی قدم موثری برداریم و همانند ادوار گذشته در کنار دولت مردمی به برنامه های راهبردی معیشتی آحاد جامعه بپردازیم.

هادی خانی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مرکز اطلاعات مالی نیز نقش بانک ملی ایران را در تمامی شاخص های توسعه اقتصادی کشور حائز اهمیت دانست و ضمن رضایت از عملکرد بانک، خواستار تلاش مضاعف در گشایش تامین منابع مالی واحد‌های تولیدی و رفع مشکلات مالی خانوارها شد.

مدیر امور شعب منطقه یک کشور در این سفر ضمن بازدید از چندین شرکت تولیدی از جمله شرکت آنا کیمیا منگنز ،آنا شیشه و پارس سویچ، در جلسه ای که با حضور مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت ها برگزار شد، بر تکمیل زنجیره ارزش و ارائه خدمات مختلف تاکید کرد و گفت: بانک ملی ایران همواره در کنار تولیدکنندگان در اقصی نقاط کشور بوده و به عنوان بازوی حمایتی دولت در جهت رونق تولید و رفع موانع اقتصادی کشور گام بر می دارد.

یوسفی همچنین در بازدید از برخی شعب استان، رفاه و رونق معیشت همکاران شاغل و بازنشسته را از دغدغه های اصلی و همیشگی دکتر نجارزاده و مدیران ارشد بانک عنوان و تاکید کرد: برنامه ریزی برای رفع مشکلات همکاران انجام شده و امیدواریم روزهای بهتری در انتظار همکاران بانک ملی ایران باشد.

وی در بازدید از شعبه مرکزی زنجان امیدآفرینی و دوری از حس ناامیدی و دلسردی را بسیار راهگشا دانست و روسای شعب را به ایجاد روحیه تعاون و همدلی توصیه کرد.

فرامرز شیروانی رئیس اداره امور شعب استان زنجان هم گفت: همکاران این استان با تلاش بی وقفه و با برنامه ریزی راهبردی توانستند به کرات در کشور بیشترین رشد منابع در سپرده های اصلی را به نام خود به ثبت برسانند و امیدواریم در سه ماه پایانی سال ضمن درک صحیح از وضعیت بازار پولی و سرمایه، به اهداف پیش بینی شده دست یابیم و کارنامه عملکرد شایسته ای به نام خود در میان واحد‌های بانک ملی ایران ثبت نماییم.

در پایان این جلسه از عملکرد شعب برتر نه ماه اداره امور قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.