×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی استان گلستان ضمن تقدیر از خدمت‌رسانی شایسته بیمه دانا به کارکنان این سازمان، خواستار افزایش بیش از پیشِ تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با این شرکت شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، در جلسه هم‌اندیشی دکتر زینعلی، مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی استان گلستان و معاونین ایشان با رئیس شعبه گرگان بیمه دانا که در محل سالن کنفرانس این اداره‌کل برگزار شد، دکتر زینعلی ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از قرارداد موجود و اعلام رضایتمندی از خدمات ارائه شده، خواستار افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد بیش از گذشته به منظور افزایش رفاه حداکثری بیمه‌شدگان این استان شد.
میرحسینی‌نژاد رئیس شعبه گرگان بیمه دانا نیز در این جلسه به ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد شعبه در زمینه میزان معرفی‌نامه‌های صادره و مبلغ خسارت پرداختی در حوزه درمان به بیمه‌شدگان اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان از شروع قرارداد تاکنون پرداخت و ضمن اشاره به لزوم مراجعه بیمه‌شدگان به مراکز درمانی طرف قرارداد با این شعبه،خواستار تجمیع بیمه‌های اموال و اشخاص نزد شرکت متبوع شد.
در پایان جلسه نیز، حاضرین به بیان دغدغه‌ها، پیشنهادات و سئوالات خود در خصوص قرارداد بیمه درمان تکمیلی منعقد شده با شرکت بیمه دانا پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.