×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شعبه بیمه دانا در گنبدکاووس طی هشت ماه اول سال جاری، با ۶۳ درصد رشد در تولید حق بیمه و نسبت خسارت ۶۰ درصدی، عملکرد قابل ملاحظه‌ای از خود بر جای گذاشت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، رسول اونق رئیس شعبه گنبدکاووس در این خصوص اعلام کرد: این شعبه طی هشت ماه ابتدای سال جاری، بدون احتساب سهم قراردادهای بزرگ ملی و استانی، نظیر آموزش و پرورش، تامین اجتماعی و مخابرات، نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشدی بالغ بر ۶۳ درصد را ثبت کرده و درصد تحقق تولید حق بیمه در مدت زمان یادشده با توجه به بودجه مورد انتظار ابلاغی، ۱۰۷درصد و نسبت خسارت هشت ماهه شعبه نیز حدود ۶۰ درصد است.
به گفته وی، میزان تولید حق بیمه این شعبه در مدت یاد شده، نزدیک به ۷۶ میلیارد تومان بوده که صرفا از محل بیمه‌نامه‌های خرد بدست آمده و هیچگونه سهمی از قراردادهای کشوری اعم از بازنشستگان فولاد و غیره برای قراردادهای صادره‌ی یادشده لحاظ نشده است.
گفتنی است که شعبه گنبدکاووس، هشت شهرستان (خان ببین، رامیان، آزادشهر، گنبد، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه) را زیرمجموعه خود دارد و انواع خدمات بیمه‌ای را با ۱۴ کارمند و ۲۸ نماینده فعال به بیمه‌شدگان خود که بالغ بر ۳۰ هزار نفر هستند، ارائه می‌کند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.