×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: مانده تسهیلات پرداختی این شعبه تا پایان مردادماه سال جاری بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از رشد ۲۰ درصدی برخوردار بوده است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مجید غفوری منش با اشاره به رشد ۲۴ درصدی سپرده های مردمی در بازه زمانی یادشده، اظهار داشت: از شهریورماه سال گذشته تا پایان مردادماه سال جاری، بالغ بر ده هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی و صادرکنندگان استان اعطا شده که ۴۳ درصد از این مبلغ به شرکت های دانش بنیان تعلق یافته است.
وی با اعلام اینکه، شعبه یزد به عنوان بانک پیشرو در حوزه حمایت از شرکت های دانش بنیان شناخته شده است، گفت:استان یزد بیشترین جذب منابع بانکی در حوزه صادرات محصولات دانش بنیان را داشته است و به صورت مستمر جلسات معرفی خدمات و قابلیت های بانک در مقوله حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان را برگزار می کند.
غفوری منش با بیان اینکه، بانک توسعه صادرات ایران سبد کاملی از خدمات بانک را در کنار تسهیلات و با هدف کمک به تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی صادرات محورارائه می کند، تصریح کرد: همچنین ثبت سفارش و انواع مشاوره های تخصصی ارزی لازم به مشتریان ارائه می شود.
رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: عمده پروژه های صنعتی استان در حوزه هایی مانند کاشی و سرامیک، انواع محصولات و مقاطع فولادی، هیدروکربن، انواع لوله پروفیل و نایلون و کیسه فریزر فعال هستند و به طور کلی «صنعت» بزرگترین سهم را از تسهیلات این بانک به خود اختصاص داده است.
به گفته غفوری منش، شعبه یزد تا کنون بالغ بر ۲۰۰ میلیون یورو از محل منابع بانک و صندوق توسعه ملی به تامین مالی طرح های بزرگ صادراتی در بخش فولاد، کاشی، بتون های سازه سبک و … تخصیص داده که این امر ارزآوری و اشتغالزایی قابل توجهی را به دنبال داشته است.
وی به موفقیت این شعبه در گشایش اعتبار اسنادی ارزی برای یک شرکت فولادی اشاره کرد و افزود: این شعبه از بانک توسعه صادرات ایران در شرایط سخت تحریم موفق به گشایش اعتبار اسنادی ارزی ۱۵٫۵ میلیون یورویی برای واحد اکسیژن یکی از شرکت های فولادی بزرگ استان یزد شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، پنج شعبه از بانک توسعه صادرات ایران در فهرست شعب برگزیده دوازدهمین گردهمایی روسای برتر شعب بانک های کشور با عنوان «آموزش و توسعه منابع انسانی» قرار گرفتند که شعبه یزد در این میان رتبه دومین شعبه برتر در میان شعب بانک های کشور را کسب کرد.
این شعبه در رویدادهای بزرگ فناوری در استان یزد اعم از نهمین نمایشگاه اختصاصی هفت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.