×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس شعبه کرمان بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: میزان مانده تسهیلات پرداختی به مشتریان این شعبه تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ هزار و ۲۶۳ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد ۱۶۰ درصدی داشته است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، «صیدطاهر دارآفرین» ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیش بینی کرد: مانده تسهیلات شعبه کرمان تا پایان سال ۱۴۰۱، به رقم چهار هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال بالغ شود که در صورت تحقق، رشد ۸۸ درصدی را در این بخش در پی خواهد داشت.
وی افزود: مانده منابع این شعبه در پایان دی ماه ۱۴۰۱، یک هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۵۶۶ درصدی را تجربه کرده است.
دارآفرین با اشاره به وسعت استان کرمان و تک شعبه ای بودن این بانک توسعه ای، گفت: همکاران این شعبه، تعامل سازنده ای با جامعه صادراتی استان کرمان داشته و با همکاری سازمان ها و نهادهای مرتبط به ویژه اتاق بازرگانی توانسته ایم، خدمات و تسهیلات تخصصی این بانک را طی جلسات و نشست های مستمر به فعالان اقتصادی معرفی کنند.
دارآفرین اذعان داشت: علی رغم عدم افزایش سرمایه متناسب با اهداف تعیین شده در این بانک، موفق به پرداخت تسهیلاتی معادل چهار برابر منابع به مشتریان شده ایم.
وی با تاکید بر ظرفیت های صادراتی استان کرمان، گفت: در صورت افزایش سرمایه بانک و به کار بستن راهکارهای حمایتی از تولید صادرات محور، جهش صادراتی در استان به ویژه در حوزه کشاورزی دور از انتظار نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.