×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل پست بانک ایران روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه سال جاری در سفری یک روزه به استان قم علاوه بر افتتاح ساختمان ستادی مدیریت شعب این استان، در سه جلسه، شورای اداری، هیات عامل بانک و سومین رویداد به وقت شما با حضور مسئولان باجه‌‌های بانکی روستایی شرکت کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در جلسه شورای ادارای مدیریت شعب استان قم با اشاره به اینکه رشد در هر سطحی اعم از کشور یا سازمان باید دارای شاخص و قابل اندازه‌گیری باشد، گفت: منابع بانک در سال گذشته ۷۰ درصد رشد داشته است که با شاخص‌های درآمد، سود، زیان و … قابل اندازه‌گیری است ولی مفهوم توسعه با اعداد و ارقام قابل اندازه‌گیری نیست.
بالاترین مقام اجرایی بانک در ادامه با بیان اینکه پست بانک ایران از سال ۱۳۹۷ و ۱۴۰۱ در همه شاخص‌های بانکی رشد داشته است، تصریح کرد: برای درک مفهوم توسعه در بانک باید تعمق بیشتری داشته باشیم و نگاه کنیم که فرهنگ، گفتمان و برنامه کاری سازمانی نسبت به پنج سال گذشته تا چه اندازه تغییر کرده است.
وی با تاکید بر اینکه بانک برای هر بخش سازمان برنامه مشخص دارد، ادامه داد: این برنامه‌ها نشان دهنده توسعه سازمانی است و بانک را به نقطه اوج کنونی رسانده است.
مدیرعامل بانک بخشی از توسعه یافتگی را داشتن ابزار مادی دانست و افزود: سیستم یکپارچه بانکی نسبت به گذشته از عملکرد بهتری برخوردار شده است که نشان می‌دهد در این بخش توسعه داشته‌ایم.
شیری با بیان اینکه در تغییرات باید همه استانداردها رعایت شود و اگر این تغییرات تحقق پیدا کند، همزمان با رشد به توسعه نیز دست می‌یابیم و در این شرایط است که تفاوت مدیران عملیاتی و غیر عملیاتی مشخص می‌شود، گفت: در همه برنامه‌ها باید رویکرد عملیاتی داشته باشیم و به گفته مقام معظم رهبری نیز بر نتیجه کارها تاکید دارند و مجموعه پست بانک ایران نیز یک مجموعه پیش‌رونده است و باید بر اساس شاخص‌های مالی و پولی و مطابق ضوابط و مقررات حرکت کنیم.
بالاترین مقام اجرایی بانک با تاکید بر اینکه رشد کنونی بانک مربوط به یک بخش نیست و حاصل تلاش هماهنگ همه شعب و باجه‌های بانکی روستایی است، اظهارکرد: رشد تمام شاخص‌ها در بانک، بر اساس عملیات شعب و باجه‌های بانکی روستایی است و باید قدردان تلاش همکاران شعب باشیم.
شیری همچنین در سومین رویداد به وقت شما که با حضور مسئولان ۴۱ باجه بانکی روستایی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: از این که امروز اغلب مدیران ارشد بانک در این مکان حضور دارند برای این است که بی واسطه ایده‌های خلاق و نظرات کاربردی شما را بشنوند و با همفکری و هم اندیشی در برنامه‌ها و چشم انداز آتی بانک اجرایی شود.
وی با تاکید بر اینکه هر چه درآمد یک باجه بانکی روستایی افزایش پیدا کند، بر منافع بانک تاثیر مثبت دارد، افزود: ایده‌ها در هر سازمان و بنگاه اقتصادی وقتی که عملیاتی و اجرایی شدند، دارای ارزش مادی و معنوی می‌شوند و بنده بسیار خرسندم که در این استان با وجود ۴۱ مسئول باجه بانکی قریب به ۷۶ طرح و ایده خلاق و کاربردی در این رویداد ارائه شد، جا دارد از تمامی ایده‌پردازان و مسئولین باجه‌های بانکی استان قدردانی نمایم و بر این اذعان هستم که این ایده‌ها قطعا در برنامه‌های توسعه‌ای بانک مورد استفاده و مفید فایده خواهد بود.
مدیر عامل بانک با بیان اینکه مشتریان پست بانک از یک سو بخش سنتی و از سوی دیگری حوزه فناوری اطلاعات هستند، تصریح کرد: هدایت و پیشبرد برنامه‌های هر دو حوزه، با خلاقیت و ایده‌های همکاران ما در بانک و باجه‌های بانکی روستایی حرکت می‌کند.
شیری با اشاره به نوسانات بانک در حوزه‌های مختلف و عملکرد بهتر مدیریت شعب استان‌ها در برخی از شاخص‌ها، گفت: باید فرهنگ بازاریابی در استان‌ها را تقویت کنیم تا ضعف عملکردی در بقیه شاخص نیز جبران شود و رشد شاخص‌ها در استان‌ها متوازن و یک دست باشد به نحوی که تجارب موفق یک استان در شاخص ویژه خدمات بانکی (به عنوان مثال صدور ضمانتنامه در یک استان) در سایر واحد‌های اجرایی نیز عملیاتی و مورد استفاده قرار گیرد.
بر اساس این گزارش، شیری و هیات همراه در این سفر ساختمان جدید مدیریت شعب استان قم را افتتاح و از واحدهای ستادی و شعبه مرکزی، بازدید کرد.
در این سفر فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره، حیدر پوررهنما معاون اعتباری و بین‌المل، علیرضا واحدپور معاون سازمان و برنامه‌‌ریزی، حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، حسین محمدی معاون مالی و سرمایه‌گذاری، محسن اخلاقی مدیر امور حراست، آرش شهرکی کیا مدیرامور شعب استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان، محمد غلامی رئیس اداره کل حوزه مدیریت، سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره کل روابط عمومی، سید یعقوب علویان رئیس اداره کل پایش عملکرد شعب و باجه‌ها و وحید اصفهانی رئیس اداره کل هماهنگی امور شعب و باجه‌ها، مدیر عامل بانک را همراهی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.