×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
رزمایش جهادگران فاطمی در سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار شد

به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و با هدف کمک به هموطنان نیازمند، رزمایش گسترده جهادگران فاطمی، با حضور مدیران و کارکنان ستاد سازمان تأمین‌اجتماعی و همچنین ادارات کل غرب، شرق و شهرستان‌های تهران و مدیریت درمان استان برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم گفت: با وجود مشکلات و محدودیت‌های مختلفی که به‌ویژه در ابتدای کار دولت جدید در سازمان تأمین‌اجتماعی داشتیم، با تفکر بسیجی و خدمت خالصانه مدیران و کارکنان سازمان در سراسر کشور، از بسیاری از موانع و مشکلات عبور کردیم و امروز سازمان تأمین‌اجتماعی با روحیه بسیجی و با وجود برخی مشکلات، با همه توان و ظرفیت در حال خدمت به جامعه شریف کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان است.
دکتر احمد اسفندیاری در این رزمایش که توسط مرکز مقاومت بسیج سازمان تأمین‌اجتماعی، برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بخشی افتخارآفرین در نهاد مردمی بسیج، در خدمت به محرومان و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه پیشگام شده‌اند و با جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی، به کمک نیازمندان و محرومان شتافته‌اند که لازم است از همه عزیزانی که در این کار خیر و خداپسندانه مشارکت کردند، تشکر ‌کنیم.
حمیدرضا اله‌بداشتی، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بسیج و نقش افتخارآفرین و کلیدی بسیجیان در آزادسازی خرمشهر، گفت: بسیج، معجزه انقلاب است و همه افتخارات کشور و انقلاب با کمک بسیجیان حاصل شده است. بسیج و بسیجیان تاکنون بارها اثبات کرده‌اند که در همه مشکلات و مسائل، در کنار مردم قرار دارند. در حال حاضر، ۴۲ هزار گروه جهادی بسیج در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند و در همه حوادث مثل سیل و زلزله، از اولین گروه‌هایی که به خدمت و امداد‌رسانی می‌پردازند، بسیجیان هستند.
مهدی تیموری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این مراسم گفت: طرح مهیاسازی ۵۰۰ بسته معیشتی، در ادامه برنامه کمک‌های مومنانه در قالب طرح “تأمین‌اجتماعی همدل” که از سال گذشته و با مشارکت کارکنان واحدهای مختلف آغاز شده، برگزار شده است. کمک‌های مؤمنانه کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در قالب این طرح؛ در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، طرح تهیه جهیزیه، خیرات نان و بسته‌های معیشتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دکتر محمدرضا کریمی، سرپرست مرکز بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز گفت: عمده فعالیت‌های مرکز بسیج جامعه پزشکی سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه ارائه خدمات درمانی و سلامتی به محرومان جامعه است و به همین منظور به مناسبت سالروز سوم خرداد، حماسه آزادسازی خرمشهر، اردوی جهادی ویزیت و داروی رایگان با مشارکت پزشکان و کادر درمانی عضو این تشکل در شهرقدس برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.