×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

سعید حسینی، مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ
کیوسک خبر ـ شهید محمدعلی رجایی و شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باهنر، رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر محبوب و انقلابی، روز هشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۰ در انفجار دفتر نخست‌وزیری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. ایام شهادت این یاران صدیق امام و انقلاب و اسوه‌های همیشگی خدمت صادقانه به مردم به نام هفته ‌دولت نامگذاری شده است تا تمامی مدیران و کارکنان نهادهای مختلف کشور، سیره و منش شهید رجایی و شهید باهنر را برای خدمت به مردم الگوی خود قرار دهند.
مدیران و کارکنان سازمان تامین ‌اجتماعی نیز به عنوان یکی از نهادهای بزرگ و بسیار مهم کشور که خدمات گستره‌ای را به اقشار وسیعی از جامعه ارائه می‌دهند، باید در خدمت صادقانه و رفتار صمیمانه با مردم از این شهدای گرانقدر الگوبرداری کنند. یکی از ویژگی‌های مهم سازمان تامین‌ اجتماعی ارتباط مستمر و نزدیک با اقشار مختلف مردم است. کارکنان شعب تامین ‌اجتماعی به صورت روزمره با بیمه‌شدگان، کارگران، کارفرمایان، بازنشستگان و اعضای خانواده آنان ارتباط دارند. صداقت، فروتنی، ساده‌زیستی و زندگی با مردم بهترین ویژگی برای همکاران این سازمان است که شهید رجایی عزیز، نماد جاودانه این ویژگی‌های برجسته است.
روسا و کارکنان شعب تامین ‌اجتماعی غرب تهران در کنار تمامی همکاران شریف و صدیق سازمان تامین ‌اجتماعی با همه توان در خدمت جامعه شریف کارگران، بازنشستگان و کارفرمایان عزیز هستند و از هیچ کوششی برای ایفای وظایف و جلب رضایت مردم دریغ نمی‌کنند. نگاهی اجمالی به عملکرد و اداره کل غرب تهران بزرگ نشان‌دهنده تلاش‌ها و خدمات ارشمند همکاران شعب تابعه این اداره ‌کل است که در بسیاری زمینه‌ها بالاترین رتبه را در سطح کشور به دست آورده‌اند.
در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان برای خدمت‌رسانی و ایفای تعهدات به جامعه تحت‌پوشش تامین‌ اجتماعی در غرب تهران هزینه شده و در بیمه خانواده ایرانی نیز به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های سازمان تامین ‌اجتماعی، بیش از ۹۱ هزار نفر تحت پوشش اداره کل قرار گرفته‌اند. در زمینه جذب بیمه‌شده جدید خانواده ایرانی در سه ماهه اول سال جاری با جذب ۲۸ هزار و ۲۵۱ نفر رتبه اول کشور متعلق به این اداره کل است.
اداره کل غرب تهران بزرگ به عنوان یکی از ادارات کل استان‌های سازمان تامین ‌اجتماعی نقش مهمی در ایفای تعهدات این سازمان بر عهده دارد. خدمات این اداره کل حاصل زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه کارکنان تلاشگری است که در رشته‌های کاری مختلف در اداره کل و شعب تابعه مشغول خدمت هستند. فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان سازمان تامین ‌اجتماعی به ویژه همکاران اداره کل تامین ‌اجتماعی غرب تهران صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و برای تمامی این عزیزان سلامتی و توفیق الگوبرداری از شهید رجایی عزیز در خدمت صادقانه به مردم را آرزو دارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.