×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، سید نیما فاضلی مدیرعامل سبدگردان آسال با بیان مطلب فوق درباره عملکرد صندوق ارزش کاوان آینده گفت : این صندوق در یک سال منتهی به ۲۰ تیر ۹۹ ازنظر خالص ارزش دارائی ها با رشدی قابل توجه از ۳۳۷ میلیارد ریال به ۲۸.۶۹۵ میلیارد ریال رسیده است و از نظر ارزش دارائیها جزو سه صندوق برتر می باشد.

فاضلی با بیان اینکه تعداد واحدهای سرمایه گذاری با ۷۹۶ درصد رشد از ۲۰.۳۷۵ واحد به ۱۸۲.۶۹۴ واحد رسیده است. افزود : تعداد سرمایه گذاران حقوقی از ۵ به ۲۰ با مالکیت ۳۳ درصد واحدهای صندوق و تعداد سرمایه گذاران حقیقی با استقبال کم نظیر از ۱۰۱ نفر به ۳۷۳۳ نفر ومالکیت اشخاص حقیقی از ۱۰ درصد به ۶۷ درصد واحدهای صندوق ارتقا داشته است.

مدیرعامل شرکت سبد گردان آسال درباره ترکیب دارایی های صندوق توضیح داد : با توجه به شرایط بازار سرمایه و پیش بینی مدیر صندوق به منظور کسب حداکثر بازدهی برای سرمایه گذاران تقریبا  ۹۸ درصد از دارائیهای صندوق سهام می باشد که بالطبع با توجه به شرایط و به منظور کنترل ریسک این نسبت می تواند تغییر کند.

فاضلی بازده صندوق درسال ۹۸ را ۳۵۶ درصد اعلام کرد و ادامه داد : این بازدهی همچنان ادامه داشته است و درسال ۹۹ تا تاریخ ۲۰ تیرماه بیش از ۲۱۹ درصد می باشد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.