×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بهره گیری از آخرین فناوری های روز و تکیه بر دانش فنی و خلاقیت دانش بنیان ها و نوآوران جوان منطقی ترین مسیر توسعه صنعت بیمه به شمار می آید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور در ادامه سفر به گیلان در جمع مدیران و کارکنان بیمه تعاون حضور یافت و با اعلام این مطلب افزود: هر رویداد نوآورانه و ابتکار توسعه محور در صنعت بیمه به طور جدی از سوی نهادناظر حمایت خواهد شد.
رئیس کل بیمه مرکزی از تبدیل ایده به محصول به عنوان راهبرد اصلی صنعت بیمه یاد کرد و اظهار داشت: نهاد ناظر صنعت بیمه که رتبه نخست دولت الکترونیک را در بین دستگاه ها وسازمان های دولتی در اختیار دارد با تکمیل زیرساخت های الکترونیکی و سیستم های پشتیبانی به یک الگو در سطح منطقه مبدل خواهد شد.
وی از همکاری بیمه مرکزی با پارک های علم و فناوری خبر داد و تصریح کرد: افکار و ایده های بیمه ای یک نوع سرمایه پنهان است و صنعت بیمه برای دستیابی به افق های پیش بینی شده هیچ راهی جز بهره برداری از این سرمایه بزرگ را در پیش روی خود نمی بیند.
رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر اهمیت توسعه بازار و گسترش فضای کسب و کار بیمه ای در کشور، خاطرنشان کرد: تکیه بر توان علمی و فناوری های روز می تواند رشد تجاری صنعت بیمه را به دنبال داشته باشد.
مهندس مجید بهزادپور با ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران و کارکنان شرکت بیمه تعاون از آنان خواست تا با گسترش بیمه های پارامتریک و مبتکرانه و همچنین توسعه تعاملات بین المللی در افزایش ضریب نفوذ بیمه، نقش پررنگ تری را ایفا کنند.
رئیس کل نهادناظر صنعت بیمه از طرح بیمه تعاون در خصوص طراحی بیمه نامه توقف کسب و کار ناشی از کرونا به عنوان اقدامی هوشمندانه یاد کرد و در خصوص ضرورت طراحی محصولات مشابه تاکید کرد.
وی ادامه داد: آموزش مستمر منابع انسانی، برپایی دوره های استاندارد دانش افزایی، همراهی با سیاست های پژوهشکده بیمه و تمرکز بر مدیریت ریسک باید بیش از پیش در دستور کار شرکت های بیمه قرار گیرد.
گفتنی است در آغاز این نشست، دکتر یونس مظلومی_ مدیرعامل شرکت بیمه تعاون_ با قدردانی از حضور رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه در شعبه گیلان، گزارشی از آخرین عملکردها و دستاوردهای شرکت بیمه تعاون در حوزه های مختلف ارائه داد و نسبت به ادامه فعالیت های نوآورانه و حمایت این شرکت از مجموعه های فناور و دانش بنیان تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.