×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
راهپیمایی و گردهمایی بزرگ مردمی در ورامین در سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد / اجرای سرود سلام فرمانده باحضور دهه نودی‌های ورامین

در سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد ، راهپیمایی بزرگ مردم ورامین امروز در این شهر برگزار میشود.

کیوسک خبر ـ بنابراین گزارش، در سالروز قیام مردم غیور و انقلابی ورامین در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که دراعتراض به دستگیری حضرت امام خمینی(ره) توسط عمال شاه پهلوی برگزار شد و با پاسخ خشونت‌بار ارتش پهلوی تعداد زیادی از مردم بی‌گناه و بی‌دفاع درآن به خاک و خون کشیده شدند و بعدها به یکی از پایه‌های تأسیس انقلاب اسلامی مردم ایران تبدیل شد، صبح امروز مراسمی با هدف یادبود این حماسه بزرگ تاریخی و زنده نگه داشتن یاد شهیدان و فرزندان روح الله در ورامین برگزار خواهد شد.

گفتنی است این مراسم با مشارکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام و حمایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، از ساعت ۱۱ صبح و به صورت راهپیمایی از میدان امام حسین ورامین (محل خیزش انقلابی مردم در سال ۴۲) آغاز و در میدان امام خمینی ورامین به صورت مراسم تجمع و گردهمایی ادامه خواهد یافت.

در حاشیه این مراسم ، سرود “سلام فرمانده” توسط ابوذر روحی و با حضور باشکوه دهه نودی‌های ورامین و خانواده‌های آنان همخوانی خواهد شد.

بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از عموم مردم علاقمند و انقلابی برای حضور و بهره‌مندی از این مراسم باشکوه دعوت به عمل آورده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.