×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
راه‌اندازی بازارگاه «سیمارت» به عنوان دومین محصول سرزمین هوشمند سینا

مدیرعامل بانک سینا گفت: بازارگاه «سیمارت» به عنوان دومین محصول سرزمین هوشمند سینا راه‌اندازی شده است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جمع رؤسای شعب منطقه جنوب‌شرق کشور، معاونان و مدیران این بانک، حرکت در مسیر تحول دیجیتال در صنعت بانکی را امری گریزناپذیر برشمرد و اذعان داشت: بانک سینا پس از ارائه اپلیکیشن «سیبانک» به عنوان نخستین محصول بانکداری پلتفرمی خود، در شرایط کنونی از طریق راه‌اندازی بازارگاه «سیمارت» در مسیر توسعه بانکداری دیجیتال گام جدیدی برداشته است.
مدیرعامل بانک سینا در ادامه ضمن تبیین ابعاد طرح راهبردی کسب‌و کار در افق چشم‌انداز سه‌ساله این بانک افزود: بانک سینا از سال گذشته حرکت به سمت تحول دیجیتال را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و پیشبرد طرح راهبردی کسب‌وکار منوط به بهره‌برداری مطلوب از بانکداری دیجیتال است.
وی گفت: بر اساس برنامه‌ها و رویکردهای آینده‌نگر، به دنبال توسعه سرزمین هوشمند سینا هستیم و در این راستا با راه‌اندازی بازارگاه «سیمارت» به عنوان بخشی از اکو‌سیستم دیجیتال بانک سینا، ارائه خدمات مطلوب و ارزش‌آفرین به گروه‌های مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.
فتحعلی در ادامه به تشریح شاخص‌های عملکردی بانک سینا در سال گذشته پرداخت و بر ضرورت تحقق اهداف ترسیم شده در سال جاری تأکید کرد.
مدیرعامل بانک سینا گفت: در سال گذشته سهم سپرده‌های ارزان‌قیمت در بانک هفت درصد افزایش یافته است.
وی افزود: در بخش مطالبات غیر جاری وضعیت بانک سینا بسیار مطلوب است و جزو برترین‌های نظام بانکی در این شاخص محسوب می‌شود.
فتحعلی با اشاره به سودآوری ۱۱ هزار میلیارد ریالی بانک در سال ۱۴۰۱، اظهار امیدواری کرد در سال جاری شاهد رشد هرچه بیشتر سودآوری بانک سینا باشیم.
وی با اشاره به اینکه سفرهای منطقه‌ای در بانک سینا به شکل متفاوتی در دست انجام است، اظهار داشت: در این سفرها با تقسیم‌کار بین اعضای هیئت‌عامل، از همه شعب منطقه در تمام شهرها بازدید می‌شود و برای تبیین اهداف و نگرش‌های طرح راهبردی کسب‌وکار بانک با همکاران گفت‌وگو می‌شود که نتایج بسیار خوبی در بر داشته است‌.
گفتنی است مدیرعامل بانک سینا به همراه اعضای هیئت‌عامل در سفری یک روزه، از شعب مختلف استان‌های یزد، کرمان و سیستان‌و بلوچستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی شعب این منطقه قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.